کد خبر: خدمت-رسانی-هلال-احمر-مازندران-به-77هزارن
۱۸ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۳۱

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمرمازندران، دکترغلامعلی فخاری با اشاره به آغاز اجرای طرح ناظران سلامت در دهم آذر ماه سال جاری افزود: در راستای اجرای این طرح ملی که با هدف مهار ایپدمی کرونا اجرایی شده است تا کنون 39هزارمکان عمومی مورد پایش و ارزیابی استانداردهای بهداشتی قرارگرفت و توصیه های بهداشتی ضروری مرتبط با مهار کرونا ارائه شد.

وی گفت: در اجرای این طرح 4هزارو 370نفر متشکل از 2383عضو جوان،1268عضو داوطلب و 719نفر از امدادگران ونجاتگران جمعیت هلال احمر استان مشارکت دارند .

فخاری گفت:هلال احمر استان از آغاز بحران کرونا با بسیج همه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و هم افزایی با سایر دستگاههای اجرایی در عرصه مهار این ویروس منحوس مشارکت داشته است.

وی در خصوص ماهیت طرح ناظران سلامت گفت: در قالب این طرح تیم‌های آموزش دیده جمعیت هلال احمر متشکل از اعضای داوطلب و جوان و امدادگر با حضور در مناطق مختلف شهری و روستایی و به ویژه در معابر،پارکها،فروشگاهها،ایستگاههای تاکسی و اتوبوس و سایر اماکنی که تجمع جمعیت وجود دارد نسبت به بررسی شرایط بهداشتی و رعایت استانداردهای خودمراقبتی ارزیابی لازم را با مشارکت ناظرین بهداشت انجام داده و شهروندان را به رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی با هدف قطع زنجیره انتشار ویروس کرونا ترغیب می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha