کد خبر: خدمت-خالصانه-و-صادقانه-می‌تواند-در-دل
۱۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۱۰
خدمت خالصانه و صادقانه می‌تواند در دل‌ها و قلوب مردم تاثیرگذار باشد

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شرکت شهر سالم، به مناسبت هفته دفاع مقدس دکتر حمید چوبینه با حضور در منزل شهید سردار حسین پورجعفری، یاد این هم‌رزم شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت.

در این ملاقات مدیرعامل شرکت شهر سالم در سخنانی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس گفت: استقبال گسترده مردم از تشییع شهید سردار سلیمانی نشان داد که چقدر خدمت خالصانه و صادقانه می‌تواند در دل‌ها و قلوب ملت تاثیرگذار باشد.

وی افزود: داغ فقدان پدر خانواده سنگین است اما هر چه شخصیت مرحوم وزین‌تر و شاخص‌تر باشد، اندوه از دست دادن او نیز سنگین‌تر می‌شود. از این جهت شهادت سردار پورجعفری برای همه مردم و به ویژه خانواده وی غم بزرگی است.

مدیرعامل شرکت شهر سالم امثال سردار پورجعفری را افتخارات این سرزمین دانست و با اشاره به اینکه کشور همچنان از حضور چنین مردانی برخوردار است، گفت: حاج قاسم و شهید پورجعفری از جمله کسانی بودند که پس از پایان جنگ تحمیلی راه شهدا را زنده داشتند و در همان مسیر نورانی قدم برداشتند.

وی نامه سردار سلیمانی به شهید پورجعفری را نشان از عمق علاقه و اعتماد آن بزرگوار به ایشان ارزیابی کرد و ادامه داد: خون همین شهداست که کشور را در این شرایط سختی که دچار آن است، زنده نگه داشته است.

در ادامه دکتر چوبینه به تشریح خاطرات خود از جنگ تحمیلی پرداخت.

همچنین با اهدای لوح سپاس به خانواده شهید پورجعفری یاد و خاطره این سردار و خدمات و رشادت‌های ایشان گرامی داشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha