کد خبر: خدمات-پزشکان-در-تسری-سلامت-در-جامعه،-تع
۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۱:۰۲

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «مهرزاد لطفی» در این پیام خدمات پزشکان در تسری سلامت در جامعه را تعبیری بی نظیر از مفهوم عشق به انسانیت دانست.

در متن این پیام آمده است:

آغاز شهریور هر سال مناسبتی ویژه در تقویم سلامت کشور است برای پاسداشت کسانی که برای حفظ ارزشمندترین موهبت خداوندی که همانا سلامت بشر است، سوگند یاد کرده اند و این عهد مقدس، گاه به بهای جان بوده است.

یکم شهریور مصادف است با زادروز حکیمی فرزانه که ارمغان پزشکی ایران را به دنیا صادر کرد و امروز از گذر قرن ها، یکایک اعضای جامعه سلامت کشور به او مفتخر و مدیونند.

امسال این روز را در حالی گرامی می داریم که در گذر ماه های اخیر، جامعه پزشکی کشور همگام با تمامی خانواده مدافعان سلامت کشور، با بحرانی همه گیر مواجه بوده و با آمادگی حداکثری در مقابله با پدیده شوم ویروس کرونا، کوشش گسترده ای را در تسری بهداشت و درمان برای آحاد جامعه به کار بسته تا همچون همیشه پیام آور سلامت در اقصی نقاط مرز پرگهر ایران اسلامی باشند و در این ایام، با تعبیری بی نظیر از مفهوم عشق به انسانیت، ایثار و شرافت حرفه ای، به نحو مسوولانه ای در این عرصه ایفای نقش کردند.

با پاسداشت و ادای احترام به پزشکان شهید عرصه سلامت کشور، فرا رسیدن این روز را به یکایک اعضای جامعه پزشکی کشور، به ویژه همکاران خدوم حوزه پزشکی استان فارس صمیمانه تبریک گفته و امیدوارم ثمره تلاش و همت شبانه روزی شما عزیزان، تامین امر سلامت در جای جای وطن عزیزمان باشد.

ضمن قدردانی صمیمانه از تلاش های بی شائبه شما همراهان سلامت کشور، لازم است تاکید کنم شما بزرگواران در ماه های اخیر به زیبایی صحنه هایی مثال زدنی از ایثار و از جان گذشتگی خلق کردید و اکنون مردم عزیزمان بیش از همیشه همراه و همدل شما هستند و این خود موهبتی ارزشمند برای جامعه پزشکی کشور است.

از ایزد باریتعالی، برای یکایک شما خادمان شریف عرصه سلامت کشور، سلامت و بهروزی مسالت داشته و امیدوارم در عرصه تاثیرگذاری که در آن خدمت می کنید، همواره موفق و پیروز باشید و به برکت تلاش های خالصانه شما عزیزان، به زودی شاهد جشن سلامت در کشور باشیم.

به همین مناسبت از مردم بزرگوار استان نیز می خواهم تا در حمایت از تلاش های فداکارانه خانواده سلامت استان، به رعایت اصول بهداشتی پایبند بوده و حامی سلامت خود و عزیزانشان باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha