کد خبر: خدمات-درمانی-تامین-اجتماعی-در-دشتستان
۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۳:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر سید جواد رکاب پور در بازدید از درمانگاه تامین اجتماعی برازجان، بیمارستان مهر و پروژه در حال احداث درمانگاه تامین اجتماعی با اشاره به تکمیل روند احداث درمانگاه تامین اجتماعی در سال آینده گفت: احداث درمانگاه مراحل نهایی خود را سپری می کند و در ماه های آتی شاهد خدمت رسانی به بیمه شدگان در مرکز تازه تاسیس خواهیم بود.

دکتر رکاب پور همچنین به آماده سازی 20تخت توسعه بیمارستان مهر اشاره کرد و گفت: تخت های توسعه بیمارستان مهر آماده بهره برداری است و با اضافه شدن این شمار تخت به مجموع تخت های بیمارستان خدمات این مرکز به شکل چشمگیری تغییر خواهد کرد.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر افزود: طرح توسعه 64تختخوابی بیمارستان مهر در دست بررسی است و با محقق شدن این مهم بیمارستان پس از سالها از حالت تک تخصصی زنان و زایمان خارج خواهد شد.

دکتر رکاب پور گفت: توسعه خدمات درمانی تامین اجتماعی استان به جد در حال پیگیری است و در سال آینده با بهره برداری از سه پروژه درمانگاهی و 100تخت توسعه ای این روند را دنبال خواهیم کرد.

سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی گفت: پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیلم آغاز شده و پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی دلوار نیز به زودی آغاز خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha