کد خبر: خدمات-تامین-اجتماعی-با-کارت-ملی-ارائه-م
۲۹ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۵۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، ایمان بیوس افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به پزشکان طرف قرارداد تأمین اجتماعی نسخه الکترونیک خود را دریافت کنند و یا پزشکانی که دارای قرارداد نیستند یا تمایلی به استفاده از نسخه الکترونیک ندارند می‌توانند در سربرگ خود نسخه بیمار را تجویز کنند.

مدیر کل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: دفترچه‌های بیمه کنونی تا زمان اتمام برگه‌های آن دارای اعتبار است و افراد قبل از مراجعه به پزشک می‌توانند از طریق درگاه medical.tamin.ir یا کد دستوری #14204 اعتبار و استحقاق درمان خود را مشاهده کنند.

بیوس با اشاره به برخی جزئیات طرح نسخه الکترونیک، گفت: نوزادان یک ماهه با کارت ملی مادر و افرادی که دارای کارت ملی نیستند می‌توانند با ارائه شناسنامه خدمات را دریافت کنند.

او با بیان مزایای طرح نسخه الکترونیک بیان کرد: 400 هزار نفر در سال فقط برای اعتبار به شعب تامین اجتماعی مراجعه می‌کنند و با توجه به شیوع کرونا این طرح خطر ابتلا افراد را کاهش می‌دهد و همچین یک سابقه پزشکی برای افراد تشکیل می‌شود.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: در ابتدا ممکن است مانند هر طرح دیگری مشکلاتی وجود داشته باشد و از مردم و پزشکان در خواست داریم در اجرای هر چه بهتر این امر به سازمان تامین اجتماعی کمک کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha