کد خبر: خبرنگاران-حوزه-هلال-احمر-در-کنار-امداد
۱۶ مرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۲۵
خبرنگاران حوزه هلال احمر در کنار امدادگران در خط مقدم حوادث

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی هلال احمر مشهد مقدس،سید جمال زرگر در این پیام آورده است((ن وَ اَلْقَلَمِ وَم ا يَسْطُرُونَ))جست و جوی حقیقت،رسالتی است که بار آن را تنها انسان های شجاع،صادق و فارغ از تعلقات دنیا،یارای به دوش کشیدن دارند؛آن هایی که نه تنها دل در گرو این جست و جوی گری دارند بلکه در راه آن، گرانبهاترین و شیرین ترین دارایی خود را نیز فدا می کنند.

روز خبرنگار؛تجلی راستین این دلدادگی و از جان گذشتگی است. صاحبان بی ادعا اما حقیقت جوی قلم ورای الزامات و تعهدات هر حرفه دیگری برای نورتاباندن به تاریکی ها و زدودن گژی ها و ناراستی ها در وادی خطیر کشف و انعکاس حقیقت گام بر می دارند. به ویژه خبرنگارانی که با پوشش و انعکاس اخبار مربوط به حوادث و بلایای طبیعی و انسان ساز بیش از سایر همقطاران خود،در معرض آسیب ها و مخاطرات حرفه خود قرار دارند.خبرنگارانی که در کنار امدادگران،نجاتگران،داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر،در خط مقدم مواجهه با بحران حضور دارند و یاور همیشگی امدادگران می باشند.

شرافت و بزرگی این حرفه را ارج می نهم و 17 مرداد که یادآور عروج عاشقانه شهدای خبرنگار است را به همه خبرنگاران گرانقدر ایران عزیز و خصوصا همراهان همیشگی جمعیت هلال احمرتبریک می گویم و امید دارم همچون گذشته و با باوری مستحکم تر در را تسکین آلام بشری،خدمت به نوع بشر و ساختین دنیایی آرام قدم بردارید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha