کد خبر: حمله-موشکی-ارمنستان-به-شهر-گنجه-آذربای
۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷
حمله موشکی ارمنستان به شهر گنجه آذربایجان؛ 9 کشته و 34 زخمی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از آناتولی،دادستانی جمهوری آذربایجان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: ارتش ارمنستان در حالی که 24 ساعت از آتش‌بس نگذشته بود، با موشک به مناطق مسکونی شهر گنجه حمله کرد که در پی آن تا کنون 9 نفر جان باخته و 34 تن دیگر زخمی شده‌اند.

بر اساس این بیانیه، از میان 9 قربانی این حمله 4 نفر زن هستند و در بین مجروحان 6 کودک و 16 زن وجود دارد.

در این بیانیه آمده است که بر اثر شدت این حملات تعداد زیادی خانه فرو ریخته و عملیات امداد و نجات در زیر آوارها ادامه دارد.

علی محمد‌اف، از افرادی که جان سالم از این حملات به سر برده‌است به خبرنگار «آناتولی» گفت: اول صدای انفجار مهیبی به گوش رسید، بعد خانه بر سرمان فرو ریخت. ابتدا فکر کردم زلزله شده‌است، به سختی جان خود را از زیر آوار نجات دادم.

وی افزود: بعد از این که از آوار نجات یافتم متوجه شدم که موشک به خانه همسایه اصابت کرده است، صدای فریاد زنان و کودکان به گوش می‌رسید. بلافاصله به کمک شتافتم و سعی کردم آنها را نجات دهم.

مادری که با چشمان گریان کنار آوار ایستاده بود، گفت: در انفجار دو فرزندم از ناحیه سر زخمی شدند و شیشه‌های شکسته پای مادرم را به شدت زخمی کرده‌است.

الهام عباس‌اف از ساکنان گنجه نیز گفت: نباید به درخواست آتش‌بس ارمنستان اعتماد کرد، ما برای اینکه اجسادشان را از خط مقدم جبهه بگیرند آتش‌بس را پذیرفتیم، اما آنها در اولین فرصت به ما ضربه زدند. این حمله نشان‌ داد ارتش ارمنستان فاشیست است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha