کد خبر: حمایت-همه-جانبه-مجلس-از-پلیس-برای-برخور
۱۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۲۸

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس،سیدکاظم دلخوش با توجه به آغاز به کار قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش در سطح استان گفت تمامی ادیان الهی از جمله اسلام تاکید فراوان به توجه بر امنیت مالی و جانی مردم دارند و نیروی انتظامی نیز با توجه به آیات قرآنی و قانون برای امنیت مردم به خوبی تلاش می‌کند.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در ایجاد امنیت اجتماعی به پلیس اعتقاد و ایمان کامل دارند افزود: اگر امنیت اجتماعی توسط پلیس برای مردم تامین نشود قطعاً ضرورت‌های زندگی شهروندان در اولویت‌های دیگر قرار خواهد گرفت.

دلخوش با اشاره به اینکه تفریحات و جسم و روح سالم فقط با تامین نظم و امنیت در کشور امکان‌پذیر است تصریح کرد: با وجود نیروی انتظامی مقتدر در جمهوری اسلامی ایران، مردم هیچگونه نگرانی نسبت به تامین نظم و امنیت نداشته باشند.

نماینده منتخب مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی نیز در مقاطع مختلف در حمایت از امنیت مردم قوانین مختلفی را نوشته است اذعان داشت: مجلس با تمام قوا در تامین نظم و امنیت از پلیس حمایت ‌می‌کند و از هیچ کمکی در برخورد با اخلالگران نظم و امنیت عمومی دریغ نخواهد کرد.-

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha