کد خبر: حمایت-قانون‌گذاران-دموکرات-از-بازگشت
۱۳ دی ۱۳۹۹، ۱۰:۵۳

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت، حسین نوش آبادی در خصوص حمایت ۱۵۰ قانون‌گذار دموکرات از بازگشت بایدن به برجام، گفت: در واقع سیاسیون آمریکایی ها متوجه شده اند برون رفت آمریکا از مشکلات داخلی و در سیاست خارجی، در گرو تعامل با جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: البته باید اذعان کرد آمریکایی ها نمی توانند برای بازگشت به برجام شرط و شروط بگذارند و حرف ترامپ را تکرار کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در واقع قرار نیست بازگشت آمریکا به توافقنامه یاد شده سبب مذاکرات برای موضوعات جدید باشد زیرا این قراردادحقوقی بین المللی در شورای امنیت سازمان ملل تایید شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران از بازگشت آمریکا در قالب چارچوب و روح حاکم بر برجام استقبال می کند زیرا کشورمان به تعهداتش پایبند بوده است؛ به عبارتی اگر مسئولان ایالات متحده صادقانه اشتباهاتشان را جبران کنند، اکنون فرصت احیای برجام وجود دارد.

به گزارش  خبرگزاری خانه ملت، صد و پنجاه قانون‌گذار دموکرات در مجلس نمایندگان آمریکا با ارسال نامه‌ای از تصمیم رئیس‌جمهور منتخب این کشور برای بازگشت به توافق هسته‌ای ایران حمایت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha