کد خبر: حمایت-شرکت-فولاد-مبارکه-از-خیریه-های-به
۱۷ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۷
حمایت شرکت فولاد مبارکه از خیریه های بهزیستی

به گزارش خبرگزاری سلامت از اصفهان،علی اصغر شاهزیدی با اشاره به نقش حمایتگرانه فولاد مبارکه از جامعه بهزیستی استان اصفهان بیان کرد: شرکت فولاد مبارکه حامی اصلی خیریه امیرالمونین در شهرستان مبارکه است که از کودکان بی سرپرست یا بدسرپرست مراقبت می کند.

وی افزود: فولاد مبارکه از خیریه شهر دیزیچه که مخصوص کودکان دارای معلولیت است هم حمایت می کند و بخشی از هزینه های این خیریه  توسط شرکت فولاد مبارکه تامین می شود.

این مقام مسئول به حمایت فولاد مبارکه از خیریه شهید مدنی در شهرستان زرین شهر هم گریزی زد و گفت: خیریه مذکور محل نگهداری و مراقبت از افراد دارای معلولیت است و فولاد مبارکه بخش مهمی از هزینه های این خیریه را هم تامین می کند.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی استان اصفهان بر اهمیت فولاد مبارکه در حمایت از جامعه بهزیستی استان اصفهان تاکید کرد و گفت: بخش اعظمی از کمک های شرکت فولاد مبارکه در قالب مشارکت های مردمی و به صورت نقدی است که به حساب مددجویان واریز می شود.

جامعه بهزیستی اصفهان تحت لوای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان از کمک های نقدی و معنوی فولاد مبارکه به جامعه بهزیستی استان اصفهان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در چند دهه اخیر مورد توجه قرار گرفته است، اظهار داشت: مسئولیت اجتماعی شرکت ها به عنوان تعهد فرد یا سازمان نسبت به جامعه درک شده و پیامد انجام فعالیتهای آنها به جامعه و محیط سرایت می شود.

شاهزیدی افزود: یکی از رسالت های اساسی شرکت ها و صنایع بزرگ ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و مشارکت در بهبود وضعیت جامعه هدف بهزیستی استان اصفهان بوده است.

معاون مشارکت های مردمی اداره کل بهزیستی اصفهان بر اهمیت مشارکت های مردمی در قالب خیریه ها و کمک های مادی و معنوی تاکید کرد و گفت: دریافت مشارکت های مردمی عامل مهم و تاثیرگذاری در فرایند توانمندسازی و کاهش جامعه بهزیستی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha