کد خبر: حل-مسائل-محیط-زیستی-اولویت-اصلی-مدیریت
۲۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۲۵
حل مسائل محیط زیستی اولویت اصلی مدیریت شهری است

محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری سلامت با اشاره به اولویت اصلی مدیریت شهری در ماه های پایانی پنجمین دوره شورای شهر تهران اظهار داشت: مهمترین اولویت مدیریت شهری جلب رضایت مندی شهروندان تهرانی است.

وی افزود: همچنین اولویت های دیگر مدیریت شهری در وهله اول رسیدگی به مسائل و مشکلاتی مانند ترافیک در شهر تهران ، موضوع محیط زیست ، آلودگی هوا است. مدیریت شهری همچنین رسیدگی به مسائل فرهنگی را دستور کار خود دارد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: شورای شهر تهران به دنبال حل مسائل اجتماعی در شهر تهران است و به موضوع شادی مردم توجه زیادی دارد و آن را در دستور کار دارد.

حق شناس عنوان داشت: امیدواریم که تا پایان پنجمین دوره شورای شهر تهران و فرصت باقی مانده بتوانیم به خوبی به وظایف خود عمل کنیم. مدیریت شهری بر اساس وظیفه خود قصد دارد تا آخرین لحظه و بدون هیچ تعطیلی تمام برنامه هایی که در دستور کار دارد را عملیاتی کند.

توجه به زیباسازی شهر تهران

وی با اشاره به موضوع زیباسازی در شهر تهران تصریح کرد: توجه به دیوارنگاری های شهر تهران یکی از موضوعات و دستورالعمل های اصلی و مهم سازمان زیباسازی شهر تهران است که تا پایان سال توسط شهرداری تهران در سطح شهر اجرایی خواهد شد.

رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: هم اکنون شهرداری تهران خود را برای نوروز آماده می کند و امیدواریم که بتوانیم در روزهای پایانی اسفندماه، شاهد یک فضای خوب و مناسب برای استقبال از نوروز باشیم.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha