کد خبر: حلالی-با-حضور-عالیشاه-فاز-هجومی-پرسپول
۴ آبان ۱۳۹۸، ۱۳:۵۲

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت) اسماعیل حلالی، در خصوص آنالیزش از بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل شاهین‌شهرداری بوشهر گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس رفته رفته به شکل واقعی خودش نزدیک می‌شود و به نظر می‌رسد که بازیکنان با افکار هجومی کالدرون آشنا شده‌اند.البته نباید فراموش کرد دیروز شاهین شهرداری حریف پرسپولیس بود که اصلا شکل خوبی از خود ارائه نکرد و با این نحوه بازی امکان ندارد آنها در لیگ برتر بمانند، تیم بوشهری ایرادات زیادی دارد و به نظرم در حد تیم لیگ یکی هم نیستند. به خاطر نتیجه به دست آمده این حرف را نمی‌زنم بلکه این تیم شکل و ساختار درستی نداشت و حتی زمانی که صاحب توپ می‌شد هیچ برنامه‌ای نداشت.

وی ادامه داد:‌من تیم شاهین شهرداری بوشهر را دوست دارم اما آنها مشکلات زیادی دارند و باید این مشکلات را برطرف کنند هر چند که سخت است. از طرف دیگر پرسپولیس هم با توجه به برد هفته گذشته مقابل پیکان با انگیزه بسیار زیادی به این بازی آمد و در روزی که حریف پر اشتباه بازی کرد ما توانستیم با زدن گل‌های زیاد سه امتیاز این بازی را بگیریم. به نظرم این برد می‌تواند از نظر روحی روانی به پرسپولیس کمک کند. هر چند که با همه این تفاسیر نباید از ایرادات و ضعف‌هایی که پرسپولیس داشت چشم پوشید. پرسپولیس هنوز ایرادات اساسی دارد و باید آنها را برطرف کند.

حلالی تصریح کرد: دیروز دیدیم که تیم شاهین شهرداری حتی توپ را به تیر دروازه پرسپولیس زد و بازیکنان نباید چنین اشتباهاتی انجام دهند چرا که در بازی‌ با تیم‌های بزرگتر اگر چنین فرصتی به حریف داده شود قطعا باعث گل خوردن پرسپولیس خواهد شد و در چنین بازی‌هایی وقتی شما گل بخورید خیلی سخت می‌توانید به بازی برگردید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره روند هجومی این تیم با حضور امید عالیشاه، مهدی ترابی و وحید امیری تصریح کرد:  به موضوع خوبی اشاره کردید چرا که امروز پرسپولیس 11 نفره بازی کرد چرا که در بازی‌های قبلی که جونیور به زمین می‌آمد پرسپولیس عملا 10 نفره بود و شاید او را بازی می‌دادند که بگویند بابت حضور او در ایران پول داده‌اند. این بازیکن برزیلی استاندارد حضور در پرسپولیس را ندارد و این مسئله از روز اول هم مشخص بود. امید عالیشاه در حمل توپ فوق‌العاده کار می‌کند و این مسئله به پرسپولیس کمک زیادی کرد تا در روند هجومی وضعیت بهتری داشته باشد.از طرف دیگر دوندگی زیاد وحید امیری و اضافه شدن ترابی به خط حمله و کمک به علی علیپور باعث شد تا پرسپولیس روند هجومی خیلی خوبی داشته باشد. موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که نباید از نقش محسن ربیع‌خواه بی‌تفاوت گذشت چرا که او باعث شد تا احمد نوراللهی به فاز هجومی بیشتر کمک کند و به نوعی او بازیکن آزاد بود. اگر ربیع‌خواه نبود نوراللهی نمی‌توانست در فازی هجومی به تیم کمک کند.

حلالی در باره ترکیب خط دفاعی پرسپولیس هم تصریح کرد: به نظر من محمد انصاری در دفاع وسط قابلیت خیلی بیشتری نسبت به دفاع چپ دارد، من مانده‌ام که چرا کالدرون محمد نادری را تعویض می‌کند؟ تا به حال ندیدم دفاع چپ یا راست در پرسپولیس تعویض شود مگر اینکه خیلی ضعیف بازی کنند. تعویض شدن نادری باعث شده او با اعتماد به نفس کمتری کار کند و به نظرم اگر قرار است کالدرون تعویضی انجام دهد باید در خط حمله تعویض انجام دهد چرا که بازیکنان در جلوی زمین پرس سنگین انجام می‌دهند که این مسئله باعث خستگی بازیکنان خط حمله می‌شود. من درباره ایده‌آل‌ها صحبت می‌کنم و آن این است که نباید به نتیجه بازی دیروز نگاه کنیم چرا که در بازی‌های بزرگ مثل بازی با سپاهان ضربه به چارچوب خیلی کمی داریم و باید این نواقص برطرف شود.ما باید به گونه‌ای کار کنیم که وقتی حریف با دفاع بسته مقابل ما بازی می‌کند بتوانیم به دروازه رقبا نزدیک شده و گل بزنیم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha