کد خبر: حفر-۷۲-حلقه-چاه‌-نفت-و-گاز-در-۷-ماه-نخست-ا
۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱
حفر ۷۲ حلقه چاه‌ نفت و گاز در ۷ ماه نخست امسال

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری سلامت به نقل  از شرکت ملی حفاری ایران، سعید اکبری، سرپرست معاونت عملیات حفاری این شرکت از حفر و تکمیل ۷۲ حلقه چاه نفت و گاز خبر داد و گفت: از این تعداد چاه، ۲۲ حلقه توسعه‌ای توصیفی، ۴۸ حلقه تعمیری و دو حلقه اکتشافی بوده است.

وی افزود: ۵۶ حلقه از این تعداد چاه در حوزه عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، هفت حلقه در شرکت نفت فلات قاره، پنج حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، یک حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و دو حلقه در مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفاری، تکمیل و تحویل شرکت‌های متقاضی شده است.

سرپرست معاونت عملیات حفاری شرکت ملی حفاری اظهار کرد: از ابتدای فروردین‌ماه تا پایان مهرماه امسال در نتیجه هم‌افزایی و همکاری مؤثر میان متخصصان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت‌های کارفرما، عملیات حفاری و تکمیل ۱۳ حلقه چاه ۲۳۳ روز زودتر از برنامه به پایان رسید که ارزش اقتصادی بالایی دارد.

به گفته اکبری، هم‌اکنون کار جابه‌جایی ۱۷ دستگاه حفاری سبک و سنگین در گستره عملیاتی استان‌های نفت‌خیز در حال انجام است. در ضمن در هفت ماه گذشته در مجموع، متراژ حفاری چاه‌ها به ۴۱ هزار و ۷۹۳ متر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha