به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،زهره الهیان با اشاره به بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی از کادر درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) به منظور بررسی روند رسیدگی به مبتلایان کرونا و مشکلات کادر درمان و لغو جلسه سران قوا از سوی دولت، گفت: بازدید رئیس مجلس از کادر درمانی بیمارستان امام (ره) در شرایط بحران کرونا و مشکلات جدی فضای بهداشتی -درمانی کشور؛یک اقدام جهادی و در راستای دفاع از حق سلامت مردم است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه اقدام جهادی مجلس جای تقدیر و تشکر دارد،ادامه داد: بازدید رئیس مجلس از کادر درمانی بیمارستان با رعایت پروتکل‌ها صورت گرفته است و تا زمانی که مدیران ما پشت میزنشین باشند،مشکلات مردم حل نخواهد شد.

رئیس کمیته حقوق بشر مجلس یازدهم با اشاره به بازدید خود از بیمارستان سینا تهران، افزود:در این هفته بازدیدی هم از بیمارستان سینا داشتیم ،مشکلات را از زبان کادر درمان و مسئولان بیمارستان شنیدیم و پیگیری‌هایی هم برای حل معضلات این مراکز خواهیم داشت.

عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه مطرح کرد: اینکه مسئولین و مدیری احساس کند که حضورش در چنین مراکزی ایجاد ریسک و خطر دارد و بخواهد از پشت میز و دور از مردم تصمیم گیری کند؛ قاعدتاً معضلی است که تا امروز به ویژه در دولت آقای روحانی گریبانگیر کابینه این دولت شده است.

الهیان با بیان اینکه حضورنیافتن مسولان دربین مردم منجر به تصمیم های نابجا و عدم درک درست از مشکلات  و معضلات مردم شده است،تصریح کرد: بهتر است که مسئولین در میدان حضور داشته باشند و با مردم فاصله ها را کم کنند تا به این واسطه بتوانند مشکلات مردم را از نزدیک لمس کنند و این امر راهی در جهت حل جدی مشکلات مردم باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تاکید کرد: حضور میدانی مسولان می تواند قدمی باشد در جهت رفع معضلات جامعه؛در شرایطی که مردم از جنبه های معیشت واقتصادی،دارویی، سلامت و بهداشتی تحت فشار هستند، حضور مسئولین در بین مردم یک ارزش است و باید در میان مدیران کشور این فرهنگ ترویج شود ./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha