کد خبر: حضور-رئیس-جمعیت-هلال‌احمر-در-کمیسیون
۲۴ مرداد ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴

 به گزارش  گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از  خانه ملت،کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در روزهای یک‌شنبه، دوشنبه و سه شنبه 28،27،26 مرداد ماه تشکیل جلسه می‌دهد.

بر این اساس استماع گزارش فاطمه محمد بیگی مسئول کمیته جمعیت کمیسیون در خصوص آخرین وضعیت جمعیت کشور و استماع گزارش ریاست سازمان بیمه سلامت ایران در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی سازمان در دستور کار روز یک‌شنبه کمیسیون بهداشت قرار دارد.

همچنین آخرین وضعیت جذب، بکارگیری، تبدیل وضعیت ، برقراری فوق العاده ویژه و پرداخت معوقات کادر درمان با حضور مسئولین سازمان امور استخدامی، سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بنیاد شهید و مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی و آئین نامه اختصاصی تعیین مصادیق و امتیازات شهید خدمت با حضور مسئولین سازمان امور استخدامی ، سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی در جلسه روز سه شنبه کمیسیون بهداشت و درمان بررسی می‌شود.

بر اساس این گزارش، سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) و رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص اقدامات انجام شده و برنامه های آتی خود به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گزارش می‌دهند.

گفتنی است کمیته جمعیت و خانواده با هدف بررسی آخرین وضعیت جمعیت کشور، کمیته دارو و غذا برای بررسی مشکلات تخصیص ارز به دارو با حضور مسئولین وزارت اقتصاد و دارائی ، وزارت صمت ، وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، بانک مرکزی ، سازمان برنامه و بودجه و مرکز پژوهشهای مجلس شورای اسلامی، کمیته طب سنتی ایرانی به منظور بررسی بررسی وضعیت طب سنتی در کشور و کمیته طرحها و لوایح جهت بررسی طرح تخصیص ارز با نرخ ترجیحی به کالاهای اساسی و طرح جهش تولید دانش بنیان روز دوشنبه 27 مرداد ماه تشکیل جلسه می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha