کد خبر: حضور-داوطلبانه-جوانان-در-خط-مقدم-مقابل
۵ فروردین ۱۴۰۰، ۱۷:۲۴

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «اورنگ ایلامی» با تاکید بر حضور داوطلبانه و خودجوش جوانان در عرصه مبارزه با بیماری کووید ۱۹، گفت: جوانان در عبور از چالش های بحران کرونا، قدم های بسیار بزرگی برای حل مشکلات مردم و بیماران مبتلا به این ویروس منحوس برداشته و یار و یاور مجموعه سلامت بوده و هستند.

نقش جوانان مجموعه سلامت در بحران کرونا

او جوانان آگاه و توانمند را سرمایه های اجتماعی جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز همگام با دیگر دستگاه های اجرایی استان، همواره برای تامین و ارتقای سلامت مردم، اقدامات بسیاری انجام داده که مجموعه سلامت در این راستا بسیار مدیون نقش مهم جوانان است.

دکتر ایلامی با قدردانی از تلاش شبانه روزی کارکنان درگیر با کرونا در مراکز بهداشت و درمان استان افزود: سال گذشته شاهد جانفشانی ها و ایثار بسیاری از جوانان در بخش های مختلف بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان استان بودیم که متاسفانه موجب شهادت چند تن از همکاران جوان نیز شد.

ضرورت رعایت بیش از پیش نکات بهداشتی از سوی جوانان

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا موسوم به کرونای انگلیسی در استان و قدرت و سرعت انتشار بالای آن از جوانان خواست تا از ترددهای غیرضروری، حضور در تجمعات به ویژه شرکت در مهمانی و دورهمی های خانوادگی به صورت جدی پرهیز کنند.

دکتر ایلامی توصیه کرد تا جوانان به واسطه رفت و آمدهای بیشتر در اماکن عمومی نسبت به دیگر افراد خانواده، بیش از گذشته دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند.

او ابراز امیدواری کرد تا با یاری خداوند، تلاش مسوولان و همدلی مردم به ویژه جوانان در این روزهای سخت، بتوانیم این بحران را پشت سر گذاشته و شاهد موفقیت های بیشتر جوانان میهن عزیزمان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha