کد خبر: حسینی-میلانی-در-گفت‌وگو-با-خبرگزاری-س
۱۰ اسفند ۱۳۹۹، ۱۷:۲۰
نگرانی از طرح زیست شبانه می‌تواند با نظارت نیروی انتظامی برطرف شود

آرش حسینی میلانی رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت با اشاره به آخرین وضعیت طرح زیست شبانه اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از بافت های شهر تهران دچار شب مردگی هستند، طرح زیست شبانه قرار است حیات شبانه را به این قسمت ها برگرداند.

وی افزود: تمام تلاش شورای شهر تهران این است که با طرح زیست شبانه، کار و فعالیت در مناطق و بافت هایی که دچار شب مردگی هستند یک توزیع منطقی پیدا کند.

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه با طرح زیست شبانه، آسیب های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد، گفت: این طرح به صورت پایلوت در بعضی از مناطق شهر تهران در حال انجام است.

حسینی میلانی ادامه داد: طرح زیست شبانه در 5 پایلوت اجرایی خواهد شد و در بازخوردهایی که از این پایلوت ها گرفته می شود، نقاط ضعف و قدرت این طرح بررسی خواهد شد.

وی تاکید کرد: طرح زیست شبانه در سال آینده در شهر تهران توسعه پیدا خواهد کرد.

رییس کمیته محیط‌زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این سوال که علت مخالفت نیروی انتظامی با طرح زیست شبانه چیست، بیان داشت: هر طرح جدیدی که قرار است با الگوهای رفتاری در جامعه ارتباط داشته باشد بالاخره ممکن است با یک سری موانع هم همراه باشند چراکه حساسیت های در این خصوص وجود دارد.

حسینی میلانی عنوان کرد: نیروی انتظامی هم حساسیت و ملاحظاتی دارد چراکه تهران، پایتخت کشور است اما معتقدم برای برطرف کردن دلیل مخالفت ها باید  گفت‌وگوی لازم با دوستان صورت گیرد و این اطمینان خاطر برای آنها ایجاد شود.

وی افزود: در مورد اجرای پایلوت طرح زیست شبانه اگر فعالیت ها با نظارت خود نیروی انتظامی و همکاری شهرداری تهران صورت گیرد، نگرانی هایی که در مورد این موضوع وجود دارد، برطرف خواهد شد.

خبرنگار: مینا افسریان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha