کد خبر: حسن-روشن-حیف-بود-اگر-استقلال-از-این-مرح
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۸:۰۰

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت حسن روشن در گفتگو با ایلنا، در خصوص پیروزی استقلال مقابل الشرطه عراق و صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

بازی مقابل الشرطه چطور بود؟ استقلال بازی خوبی ارائه داد، در بازی با الشرطه شاگردان مجیدی با کیفیت بهتری بازی کردند و توانستند دروازه‌ خود را بسته نگه دارند. فقط از نظر جسمانی یک مقدار اُفت کرده بودند که این موضوع هم به خاطر شرایط برگزاری مسابقات طبیعی بود. عملکرد استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را چطور ارزیابی می‌کنید؟ استقلال در این بازی‌ها خیلی خوب شروع کرد و فکر می‌کنم علیرغم شکست که از الدحیل تحمل کرد، هنوز هم به خاطر بازی‌های تهاجمی و تماشاگر پسندی که ارائه داد در بین تعقیب کنندگان لیگ قهرمانان در بین سایر کشورها هم طرفدار پیدا کرده باشد. لذا واقعاً حیف است از این مرحله صعود نکند.

نقطه قوت و ضعف تیم را در چه بخش‌هایی می‌بینید؟

آبی پوشان در فاز تهاجمی خیلی خوب و در فاز تدافعی ضعیف هستند. در فاز تهاجمی به جز مهاجمان هافبک‌ها و مدافعان هم گل می‌زنند و گل می‌سازند اما در مقابل این تیم در فاز تدافعی مشکل دارد.

به نظر شما تمام تیم در دفاع کردن مشکل دارند؟ بله، وقتی می‌گویم در فاز تدافعی، باز هم منظورم همه بازیکنان در فاز دفاعی، به ویژه مدافعان میانی است که باید در هنگام حملات تیم حریف، رهبری تیم در دفاع را برعهده بگیرند. عمده مشکل استقلال در فاز دفاعی این است که بازیکنان یا به طور کلی یارگیری نمی‌کنند و یا در یارگیری سختگیری نمی‌کنند. به خصوص در ضربات شروع مجدد که مهاجمان حریف به راحتی، بدون دردسر و بدون مزاحمت ضربات خودشان را در بین مدافعان ما می‌زنند. فوتبال فقط این نیست که در حمله خیلی خوب باشیم و در دفاع ضعیف. نیاز تیمی که مدعی قهرمانی در یک تورنمنت است، بالانس بودن حمله و دفاع است. می توان به آینده استقلال امیدوار بود؟ به موفقیت استقلال در آسیا خیلی خوش‌بین هستم. اگر کادر فنی بتواند برای مسابقات حذفی آسیا بازیکن جدیدی به ترکیب تیم اضافه کند خیلی شرایط فنی تیم بهتر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha