کد خبر: حذف-ارز-۴۲۰۰-تومانی-فشار-جدیدی-به-جامعه
۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۸:۵۵

نماینده مردم سنقر در مجلس اظهار داشت: حذف ۱۴۰ هزار میلیارد تومان مبتنی بر ارز ۴۲۰۰ تومانی فشار جدیدی به مردم وارد می‌کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از خانه ملت،سیدجواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 23 آذرماه) مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد بودجه سال 1399، عملکرد شش ماهه سالجاری و پیشنهادی سال 1401 شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت گفت: بر اساس کلیات لایحه‌ای که دولت به مجلس داده است معادل 140 هزار میلیارد تومان ارز 4200 تومانی حذف می‌شود که این بدون در نظر گرفتن یارانه جبرانی به مردم فشار زیادی وارد خواهد کرد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اختیارات شورای برنامه‌ریزی کاهش پیدا کرد و موضوع اشتغال باید در بودجه دولت مورد بازنگری قرار گیرد. آن چیزی که ما در لایحه بودجه می‌بینیم بر اساس بودجه 1400 تدوینی در دولت آقای روحانی است و همه کارهای عملیاتی و کارشناسی مجلس نادیده گرفته شده است و این توهین به مجلس است.

نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به دولت سیزدهم گفت: آقای رئیسی و سازمان محترم برنامه و بودجه، دولت تغییر کرده است و ما انتظار داریم نگاه متفاوتی حاکم شود اما شاهدیم که بودجه تدوینی و تقدیمی در چارچوب همان بودجه دولت سابق ارائه شده و این نمی‌تواند به نفع کشور باشد./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha