کد خبر: حدود-4-3-ظرفیت-تولید-سیمان-کشور-در-استان-ک
۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۵
حدود 4.3 ظرفیت تولید سیمان کشور در استان کرمانشاه است

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، محسن دارابی در ادامه تأکید کرد: استان کرمانشاه به خاطر وجود این دو کارخانه مهم، همچنین گلوگاه خروجی محصولات سیمان، میز سیمان به این استان سپرده‌شده است و ما نباید به‌راحتی میز سیمان را از دست بدهیم.

وی افزود: به خاطر سیاست‌های طرف عراقی از فروردین ۹۸ صادرات سیمان به عراق را ازدست‌داده و می‌بایست با تحلیل درست و مناسب و چاره‌اندیشی، برای پس گرفتن صادرات سیمان اقدامات لازم را انجام دهیم.

دارابی بیان کرد: مشکلات عدیده‌ای ازجمله: افزایش هزینه‌های تولید و بندری، بالا بودن هزینه حمل‌ونقل، مشکلات ریلی و جاده‌ای، فرسودگی ناوگان جاده‌ای، صدور مجوزهای لازم برای کامیون‌های سنگین، نبود اسکله‌های مناسب بارگیری محصولات معدنی و غیره پیش روی صنعت سیمان است و در سالی که رهبر معظم انقلاب آن را جهش تولید نام‌گذاری کرده‌اند باید بتوانیم برای این مشکلات راه‌حل مناسبی را پیدا کنیم تا بتوانیم صادرات سیمان را به‌مانند سال‌های گذشته افزایش داده و درآمد ارزی قابل‌توجهی کسب نماییم.

در این نشست مدیران عامل شرکت‌های سیمان و سامان و سیمان غرب نیز هرکدام به تشریح مسائل و مشکلات پیش روی این صنعت مهم پرداختند و گزارش‌های مبسوطی را ارایه دادند.

نشست بررسی وضعیت صادرات سیمان استان به ریاست محسن دارابی«رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه»، گراوندی«مدیرعامل سیمان سامان»، حیدری«ناظر حوزه نظارت گمرکات و مدیرکل گمرک»، اشرفی«مدیرعامل صنایع سیمان غرب»، احسان باقرخانی«معاون بازرگانی و توسعه تجارت خارجی سازمان صمت»، صلاحی« معاون امور صنایع سازمان صمت» و سایر اعضا برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha