کد خبر: حباب-بورس-از-مدت-ها-قبل-مشخص-بود-سران-قو
۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶
حباب بورس از مدت ها قبل مشخص بود/ سران قوا نمی توانند قانون نویسی کنند

سید کاظم دلخوش اباتری، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری سلامت؛ در مورد آخرین تصمیمات درباره سهام عدالت افزود: قرار بود درباره این سهام تصمیماتی اتخاذ شود که به نظرم با شرایط موجود دولت نمی تواند به صورت دقیق و کامل آن را اجرایی کند.

وی ادامه داد: این موضوع در حال حاضر در کمیسیون اقتصادی در حال تصمیم گیری است و اگر به نتیجه مطلوبی برسیم حتما اطلاع رسانی خواهیم کرد.

دلخوش اباتری با اشاره به وضعیت نابسامان بورس تاکید کرد: من از روز اول هم گفتم به نظرم بورس حبابی بیش نیست. اولا شفاف سازی نشد، دوما مردم را وادار کردیم به اینکه وارد این عرصه ها شوند، قبل از اینکه مردم را مجاب به ورود به این بازارها کنیم باید از نظر کارشناسی آنها را آگاه می کردیم.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بنده از روز اولی که بازار بورس در شکل جدید شروع به کار کرد گفتم چطور است بورس کشورهایی که از نظر اقتصادی از ما بالاتر هستند، پایین است ولی ما با اقتصاد پایین تر بورس بالاتری داریم و این نشان می دهد که بورس دارای حباب است.

وی تصریح کرد: به نظرم در برخی از محل ها دولت می خواهد منابع خود را به دلیل دغدغه های بودجه ای و تامین منابع مالی کشور، تامین کند که در این بخش ها در تصمیم گیری ها بعضا دچار مشکل می شویم.

دلخوش اباتری گفت: ضمن اینکه اعتقاد من این است که سران قوا نمی توانند قانون نویسی کنند، مقام معظم رهبری انتخاب کرده در مقاطع حساس به عنوان ستاد فرماندهی جنگ اقتصادی ورود کنند و وضعیت این موضوعات باید در قالب قانون گذاری مشخص شود.

خبرنگار: محمدسیاح

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha