کد خبر: حافظان-و-مدافعان-آسمان-ایران-اسلامی-آم
۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱
حافظان و مدافعان آسمان ایران اسلامی آماده پاسخگویی به هر نوع تهدید هستند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با بیان اینکه امروز روز بسیار افتخار آمیزی برای میهن اسلامی است گفت: مهندسین فنی صنعت هوایی در وزارت دفاع و خلبانان جنگی نیروی هوایی ارتش نشان دادند که از بهترین های عرصه هوانوردی در دنیا محسوب می شوند.

فرمانده نیروی هوایی  ارتش گفت: ملت بزرگ ایران مطمئن باشند که این  حافظان و مدافعان آسمان ایران اسلامی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را دارند چرا که سرمایه های انسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ایمان و اعتقاد راسخ الهی برخوردارد هستند و ظرفیت این دریایی عظیم با سنجه های مادی قابل ارزیابی نیست.

وی افزود: تولید هواپیمای شکاری بمب افکن کوثر و فعال نگه داشتن خط تولید این نسل از جنگنده  توسط متخصصین صنایع هوایی وزارت دفاع خط بطلانی بر تفکرات دشمنان مبنی بر تحریم های همه جانبه است که گمان می کنند می توانند چرخه نظامی و بویژه صنعت هوایی کشور را از کار بیاندازند.

امیر نصیرزاده،  پرواز خلبانان نیروی هوایی به وسیله  جنگنده های تمام ایرانی را افتخار آمیز عنوان کرد و گفت: خلبانان شجاع و بی باک وریزیده و انقلابی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی نشان دادند که برای مقابله با هر تهدیدی آماده هستند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش پرواز همزمان و هماهنگ سه فروند جت جنگنده کوثر و اجرای مانورهای در ارتفاع پایین توسط خلبانان غیور نیروی هوایی ارتش را ستودنی عنوان کرد و ادامه داد: درایت، هوشمندی، چالاکی و آموزش های به روز و پیچیده  توسط اساتید با دانش همین مرز و بوم در مانور امروز خلبانان متجلی بود.

امیر نصیر زاده با بیان اینکه مردم عزیز و قهرمان پرور کشورمان باید به داشتن چنین جوانان شجاع و با دانش اعم از مهندسین و خلبان افتخار کنند گفت: ملت بزرگ ایران مطمئن باشند که این  حافظان و مدافعان آسمان ایران اسلامی توانایی پاسخگویی به هر نوع تهدیدی را دارند چرا که سرمایه های انسانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی از ایمان و اعتقاد راسخ الهی برخوردارد هستند و ظرفیت این دریایی عظیم با سنجه های مادی قابل ارزیابی نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha