کد خبر: جیب-بری-از-سالمندان-به-بهانه-تست-کرونا
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۳:۱۶
جیب بری از سالمندان به بهانه تست کرونا

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع چند مورد سرقت از افراد سالمند در شهر "اسلام آبادغرب"، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی "اسلام آبادغرب" با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی یک سارق شده و در استعلام های به عمل آمده مشخص شد این فرد به جرم سرقت به روش مشابه در همدان دستگیر و زندانی شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: با هماهنگی های به عمل آمده سارق زندانی در اختیار پلیس آگاهی "اسلام آبادغرب" قرار گرفت و در تحقیقات به ارتکاب 22 فقره سرقت که یک مورد آن مربوط به سرقت طلاجات منزل یکی از قربانیان خود در این شهرستان بود، اعتراف کرد.

سردار جاویدان یادآوری کرد: سارق جیب بر با شناسایی منازلی که افراد سالخورده در آن حضور داشته اند به آنها مراجعه و با معرفی خود به عنوان مامور بهداشت و گرفتن تست کرونا، اقدام به جیب بری از آنها می کرد.

وی همچنین از توقیف یک دستگاه خودروی پژوپارس متعلق به فرد جیب بر خبر داد و گفت: تلاش برای دستگیری 2 مالخر که با سارق همکاری داشته اند، ادامه دارد.

رئیس پلیس استان در پایان به شهروندان توصیه کرد اگر فردی به درب منزل آنها تحت عنوان مامور پلیس، بهداشت و یا شرکت های خدمات رسان مراجعه کرد، پیش از هر اقدامی کارت شناسایی معتبر از وی مطالبه کرده و ضمن جلوگیری از حضور آنها در محیط منزل، حتی الامکان به سئوالات آنها در درب منزل پاسخ دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha