کد خبر: جو-بایدن-ترامپ-را-درتبلیغ-جدید-خود-متهم
۵ مهر ۱۳۹۹، ۹:۳۱
جو بایدن ترامپ را درتبلیغ جدید خود متهم می‌کند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری جو بایدن صبح پنجشنبه یک تبلیغ تلویزیونی و دیجیتالی جدید را راه اندازی کرد که رئیس جمهور ترامپ را برای تحقیر اعضای ارتش ایالات متحده متهم می‌کند. تیتر این تبلیغ یک دقیقه‌ای، گروهبان کینگ است. سدریک کینگ، کهنه سرباز سیاه پوست، یک گروهبان ارشد ارتش است که پس از پاگذاشتن روی ماده منفجره هنگام انجام وظیفه، هر دو پای خود را از دست داده است. این تبلیغ هفته‌ها پس از داستانی در theAtlantic مبنی بر اینکه ترامپ از کشته شدگان جنگ آمریکا به عنوان بازنده و احمق یاد کرده است، منتشر شد. ترامپ گفته است که هرگز این اظهارات را نکرده است.

تبلیغ جدید کمپین جو بایدن (من برای این کشور دو پا دادم)

کینگ: من دو پا برای این کشور دادم. من دوستانی پیدا کردم که هرگز به خانه برنگشتند. بچه‌هایی که تابوت‌هایشان به رنگ ملت ما است. این افراد قهرمانان واقعی هستند. و منظور شما این است که به من ‌می‌گویید شما آن‌ها را احمق و بازنده صدا می‌کنید؟ با کمال احترام، فکر می‌کنم در این باره اشتباه می‌کنید. تبلیغ جدید کمپین جو بایدن این تبلیغ جدید در آریزونا، فلوریدا، پنسیلوانیا، کارولینای شمالی و ویسکانسین پخش خواهد شد. پس از یک رکوردشکنی برای جمع آوری کمک‌های مالی با کمیته ملی دموکرات‌ها، کمپین بایدن 280 میلیون دلار برای رزروهای تبلیغاتی پاییز هزینه کرد. در اوایل ماه سپتامبر، کمپین بایدن اعلام کرد که یک کمپین تبلیغاتی 47 میلیون دلاری برای اعضای ارتش و خانواده‌های آن‌ها بعنوان بخشی از هزینه‌های خود در نظر دارد. طبق این کمپین، تیم هفته گذشته 65 میلیون دلار در رسانه‌های پخش و دیجیتال هزینه کرد.

برتری نسبت به ترامپ...

نظرسنجی‌های اخیر نشریه Military Times نشان می‌دهد که بایدن با 4 امتیاز اختلاف نسبت به ترامپ در میان نیروهای فعال، برتری دارد. پسر بایدن، بو بایدن ، دامپزشک جنگ عراق، در سال 2015 بر اثر سرطان درگذشت. تبلیغ جدید کمپین جو بایدن این تبلیغ سیندی مک کین، بیوه جانباز فقید و سناتور جان مک کین نامزد انتخابات ریاست جمهوری در سال 2008 میلادی را دنبال کرده و اعلام می‌کند که وی از بایدن حمایت می‌کند. ترامپ و سناتور مک کین اغلب با هم اختلاف داشتند و رئیس جمهور پس از مرگ وی در سال 2018 به انتقاد از نماینده آریزونا ادامه داد. سیندی مک کین روز چهارشنبه در توییتر گفت: شوهر من جان با یک کد زندگی می‌کرد: اول کشور. بله، ما جمهوری خواه هستیم، اما آمریکایی‌ها از همه مهم‌ترند. در این انتخابات تنها یک نامزد وجود دارد که به عنوان یک ملت برای ارزش‌های ما ایستادگی می‌کند و آن جو بایدن است. کینگ در تبلیغات جدید لحن مشابهی به خود می‌گیرد: یک خدمت‌گزاری عمومی بزرگترین خدمت‌گزاری است. ما به شخصی در آن کاخِ سفید نیاز داریم که معنای خدمت کردن را درک کند. من می‌دانم که جو بایدن فداکاری‌های نیروها را درک می‌کند و این همان مردی است که من می‌خواهم این کشور را رهبری کند.    

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha