کد خبر: جواد-قراب-ناصر-یک-بار-مرا-از-غرق-شدن-نجا
۳ خرداد ۱۴۰۰، ۷:۳۰
جواد قراب : ناصر یک بار مرا از غرق شدن نجات داد

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری سلامت، جواد قراب در گفتگو با کانال تلگرام باشگاه استقلال، در خصوص دهمین سالگرد مرحوم ناصر حجازی، صحبت کرد که در ادامه می خوانید:

ناصر یک شخصیت خاص داشت و از روزی که وارد فوتبال شد، شخصیتش را حفظ کرد. ناصر نه تنها یک دروازه‌بان فوق العاده بلکه یک فرد متمایز از دیگران هم بود. من با او هم در استقلال و هم در تیم ملی هم تیمی بودم. از بازی‌های درخشان او، بازی مقابل کره شمالی بود. محبوبیت افرادی مثل فرهاد مجیدی و ناصر حجازی به زور ایجاد نشده و مردم آن‌ها را واقعا دوست دارند. برخی بازیکنان شخصیتشان به استقلال نمی‌خورد ولی حجازی شخصیتش مطابق استقلال بود.

یک بار در استخر بودیم که پای من قفل شد و در آستانه غرق شدن بودم که ناصر به داخل آب پرید و جان مرا نجات داد. این خاطره‌ای فراموش نشدنی را از او برای همیشه دارم.

انصافا فرهاد مجیدی در استقلال خوب کار می کند. ما باید این تیم را حمایت کنیم. من وقتی می‌بینم برای استقلال در این چند بازی پنالتی نمی‌گیرند، از خودم می‌پرسم داستان چیست؟ استقلال در آسیا عالی بود و تعطیلات لیگ برای بازی‌های تیم ملی، فرصت خوبی است تا بازیکنان کمی استراحت کنند و با قدرت بیشتر به مسابقات برگردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha