کد خبر: جهاد-امروز-مسئولان،-خدمت-رسانی-مطلوب-ب
۷ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۰

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، انوشیروان محسنی بندپی در مراسم تقدیر از ایثارگران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس، هفته شرافت، کرامت و عزت است و عزت و افتخار کنونی ایران اسلامی به سبب ۸ سال دفاع مقدس و ایثار ایثارگران و صبر خانواده شهدا و ایثارگران است.

وی ادامه داد: طبق آیه ۲۳ سوره احزاب تاکید شده که "از مومنین مردانی هستند که بر سر عهد و پیمانی که با خدا بسته بودند ایستادند برخی به عهد خود وفا کردند و برخی منتظرند"، این عهد و پیمان را با رسول خدا بسته بودند که در زمان نبرد به رسول خدا پشت نکنند که بر این پیمان ماندند.

استاندار تهران عنوان کرد: اگر جنگ احزاب را با جنگ های بعد از انقلاب از جمله ۷ سال دفاع مقدس مقایسه کنیم، رزمندگان به این شکل بودند که سختی ها را تحمل می کردند اما هیچ گاه از جبهه ها فرار نمی کردند.

محسنی بندپی سپس با اشاره به رشادت های شهدا و ایثارگران گفت: امروز جنگ و جهاد ما کار کردن و خدمت رسانی خوب به مردم است، چراکه عده ای به دنبال تزریق ناامیدی در میان مردم هستند، از اینرو باید پمپاژ امیدواری در میان مردم داشته باشیم.

وی تصریح کدد: امروز از همه ما به ویژه کسانی که عنوان ایثارگری دارند انتظار خدمت می رود و برخورد با ارباب رجوع به بهترین شکل باید انجام شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha