کد خبر: جمهوری-خواهان-از-مایک-پنس-برای-لغو-انتخ
۹ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۵۷
جمهوری خواهان از مایک پنس برای لغو انتخابات شکایت می‌کنند!
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری سلامت به نقل از Yahoo، به گزارش هیل چندین جمهوری خواه، از جمله نماینده لویی گوهرت (نماینده تگزاس)، به عنوان بخشی از آخرین تلاش ناامیدانه برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری نوامبر، از مایک پنس معاون رئیس جمهور شکایت کردند. هدف از این دادخواست این است که یک قاضی فدرال تصمیم بگیرد که پنس صلاحیت انحصاری انتخاب منتخبان را دارد وقتی که او بر صلاحیت رای گیری کالج انتخابات در 6 ژانویه نظارت می‌کند.

توییت یک جمهوری خواه درباره مایک پنس

از VP پنس توسط نماینده لویی گوهرت (R-Tex)، کلی وارد و سایر اعضای GOP در یک اقدام دور از انتظار برای لغو برد بایدن شکایت شده است. شاکیان از قاضی جرمی کرنودل، قاضی طرفدار ترامپ در تگزاس، می‌خواهند دریابند که پنس مجاز است در 6 ژانویه انتخاب کنندگان طرفدار ترامپ را انتخاب کند یا خیر. جان کروزل (johnkruzel)

همچنان برد جو بایدن توسط ترامپ و طرفداران او مورد قبول نیست!

علی رغم پیروزی رئیس جمهور منتخب جو بایدن در ایالت‌های نبرد مانند آریزونا و جورجیا، منتخبان جمهوری خواه در اوایل این ماه رای خود را در اقدامی برای اخلال در روند رسمی به دست آوردند زیرا ترامپ و متحدانش ادعاهای بی‌اساس در مورد تقلب گسترده رای دهندگان را ادامه می‌دهند. جمهوری خواهان و پنس در این دادخواست پنس اصرار دارد که آرای انتخاباتی جمهوری‌خواهان را به جای آرای واقعی دموکرات‌ها به رسمیت بشناسد. به نظر می‌رسد احتمال موفقیت این دادخواست بسیار ناچیز است. ریک هاسن، استاد حقوق دانشگاه کالیفرنیا، ایروین، صریحاً گفت: این کار نمی‌کند. در حالی که استاد حقوق دانشگاه ایالتی جورجیا آنتونی مایکل کریس آن را دیوانه‌وار خواند. و حتی اگر شاکیان پیروز شوند، پنس که پیروزی بایدن را به رسمیت نشناخته، اما به طور کلی در مورد تئوری‌های توطئه انتخابات ساکت بوده است، باز هم باید با انتخاب انتخاب کنندگان طرفدار ترامپ کار را انجام دهد، وظیفه‌ای که گفته می‌شود آسان‌تر از انجام آن است.  

مترجم: سید محمد معین حبیبی پاسدار

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha