کد خبر: جمع-آوری-کافه-سیارهای-شهر-تهران-تعطیلی
۱۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۶:۰۰

به گزارش خبرنگار شهری طبنا (خبرگزاری سلامت) حمیدرضا تحصیلی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در نشست خبری مجازی خود با اشاره به اقدامات این شرکت در خصوص بیماری کرونا اظهار داشت: اولین اقدام حفظ سلامتی پرسنل بود به همین منظور دستگاه تب سنج قرار را در همه ساختمان های مربوط به این شرکت نصب کردیم.

وی با بیان اینکه در گام دوم 50 درصد پرسنل را تقلیل داده و 50 درصد ما بقی را هم در دو شیفت به کار گرفتیم تا کمترین تماس ها ایجاد شود، افزود: در مرحله بعد نیز 42 بازار روز که نزدیک به 10 هزار فروشنده در آن فعال بودند و بزرگترین مرکز اجتماعی مردم بود را تعطیل کردیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با تاکید بر اینکه با همکاری مناطق از ورود مردم جلوگیری کردیم، گفت: در کنار آن دو بازار بزرگ فروش پرندگان شرق و غرب هم تعطیل شده است.

تحصیلی ادامه داد: 4 بازار فروش خودرو که حدود 5 هزار ورودی در روز داشت نیز به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل کرده ایم.

وی با بیان اینکه معاونت خدمات شهری زیر مجموعه های خود را مکلف کردند تا هر کدام اقداماتی انجام دهند، تاکید کرد: شرکت ساماندهی هم ما با تهیه 40 دستگاه سم پاش اقدام به گندزدایی از 22 ایستگاه CNG کردیم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اضافه کرد: از امروز هم هر جایگاه یک دستگاه مخصوص خود دارد و در روز باید چندین نوبت اقدام به گندزدایی کند. در مجموع بیش از 20 دستگاه مه پاش برای ضدعفونی محل های شهری در نظر گرفته شده است.

تحصیلی با اشاره به اقدامات انجام شده در رابطه به حیوانات شهری عنوان کرد: با 80 قلاده سگ که همه آنها علائم سرفه داشته اند را از نزدیکی بیمارستان مسیح دانشوری جمع آوری کردیم. این سگ ها در قرنطینه مجزایی نگهداری می شوند و از وزارت بهداشت خواسته ایم که در صورت امکان آنها را به مکان دیگری انتقال دهیم.

وی ادامه داد: اکیپ های این شرکت در دو شیفت صبح و بعد از ظهر موظف به جمع آوری حیوانات مشکوک شده اند تا برای شهروندان مشکلی ایجاد نشود.

به گفته مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران 4 هزار پوستر تایید شده از سوی وزارت بهداشت هم در تمام 1200 کیوسک شهر نصب شده است.

تحصیلی به موضوع کافه های سیار در شهر تهران اشاره کرد و گفت: در منطقه یک شهر تهران همه کافه سیارهای این منطقه جمع آوری شده اند و در سایر مناطق هم باید به دنبال جمع آوری آنها هستیم اگرچه این موضوع کمی زمان بر است.

وی با اشاره به موضوع تامین خسارت دستفروشان تصریح کرد: قرار نیست از کسانی که در 42 بازار روز فعال بودند اجاره ای گرفته شود. همچنین قرارداد سال بعدشان هم با قیمت همین امسال بسته خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهرداری تهران تاکید کرد: البته برای تامین خسارت هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم اما شاید بتوانیم با همکاری برخی نهادها مانند کمیته امداد کمک هزینه ای برای این افراد داشته باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha