کد خبر: جریمه-بیش-از-9-میلیارد-ریالی-متخلفان-فرو
۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۳:۲۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، بختیار رازانی افزود: به منظور تنظیم بازار و برای جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی در بحث فروش روغن خوراکی در دو ماه آذر و دی ۴۵ پرونده تخلف روغن خوراکی در استان تشکیل شد و صاحبان این واحدها به تعزیرات حکومتی استان معرفی شدند.

وی بیان کرد: به همین منظور در آذر ماه ۹۹ با تلاش بازرسان سازمان صمت ‌استان، ۳۱ پرونده تخلفاتی به ارزش ۹میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال مبنی بر گرانفروشی، احتکار، اخفاء و امتناع از عرضه واحدهای صنفی تشکیل شد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان ادامه داد: همچنین در دی ماه ۱۴ فقره پرونده تخلفاتی به ارزش ۷۸ میلیون و ۸۵۱هزار و ۷۶۰ ریال با عناوین گرانفروشی، عدم ارائه مدارک خرید و عدم درج قیمت در استان تشکیل شده است.

رازانی با بیان اینکه بازرسان سازمان صمت همچنان بر روند بازار و توزیع روغن خوراکی در استان نظارت کامل دارند و تاکید کرد: تلاش ما این است که مردم بدون هیچ گونه نگرانی و در کمال آرامش برای خرید روغن موردنیاز خود اقدام کنند چرا که سازمان صمت لرستان توزیع روغن را تا زمان اشباع بازار ادامه خواهد داد.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: جهت تنظیم بازار و تامین روغن موردنیاز مردم، ۳۷۳ تن روغن خوراکی در هفته گذشته در نقاط مختلف استان توزیع شد، در این مدت ۷۰ تن روغن خوراکی در خرم آباد، بروجرد ۵۶ تن، ازنا ۹ تن، الیگودرز ۳۸ تن، ۵۴ تن در دورود ، نورآباد ۴۶ تن، کوهدشت ۵۷ تن، پلدختر ۲۰ تن و سلسله ۲۳ تن توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه ۶۸۰ تن روغن خوراکی در ماههای اخیر در حال جذب است انتظار می رود مردم به میزان نیاز روغن خوراکی را خرید کنند تا مشکلی برای دیگر افرادی که این ماده خوراکی را نیاز دارند به وجود نیاید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha