کد خبر: جدول-اکران-جشنواره-فجر39-در-گیلان-منتشر
۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴
جدول اکران جشنواره فجر39 در گیلان منتشر شد

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید امیر مصباح با اشاره به برگزاری همزمانی بزرگترین رویداد سینمایی سال کشور در استان، اظهار کرد: تمامی 16 فیلم بخش مسابقه ایران «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از 15 لغایت 22 بهمن‌ماه جاری در سینما 22 بهمن رشت اکران خواهد شد.

وی با بیان اینکه بر خلاف سال‌های گذشته که فقط تعدادی از فیلم‌های بخش اصلی جشنواره در استان‌ها اکران می‌شد، گفت: امسال شاهد نمایش همه فیلم‌ها در استان‌ها هستیم اما به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هر روز فقط می‌توانیم دو فیلم (در سانس‌های ساعت 15 و 18) اکران کنیم که در نتیجه طی هشت روز جشنواره، شاهد اکران هر 16 فیلم بخش سودای سیمرغ خواهیم بود.

معاون امور هنری و سینمایی این اداره‌کل با تأکید بر اینکه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا اجرا می‌شود، ادامه داد: با توجه به دستورالعمل استفاده از ۳۰ درصد ظرفیت سالن سینما و ظرفیت 840 نفری سینما 22 بهمن رشت، ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی حداکثر می‌توانیم پذیرای 250 تماشاگر در هر سانس باشیم.

مصباح با اشاره به اینکه خرید بلیت‌های جشنواره از سامانه‌های اینترنتی ایران تیک ، سینما تیکت و گیشه7 امکان‌پذیر می‌باشد، تصریح کرد: بلیت‌فروشی حضوری در گیشه سینما نداریم و بهای بلیت‌های اینترنتی برای هر فیلم 20 هزار تومان است.

وی در پایان با بیان اینکه برخی از فیلم‌های این دوره از جشنواره دارای محدودیت سنی است، از مخاطبان خواست در هنگام تهیه بلیت حتما به این نکته توجه نمایند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همراهی با خبرهای روز همزمانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گیلان می‌توانند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha