کد خبر: جام‌جهانی-والیبال-کولاکوویچ-از-نظر-ذ
۱۰ مهر ۱۳۹۸، ۱۰:۲۲

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، ایگور کولاکوویچ پس از شکست 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر در رقابت‌های جام‌جهانی در مورد این مسابقه اظهار داشت: اول از همه، به تیم مصر برای کسب این پیروزی تبریک می‌گویم. ما برای این مسابقات هنوز آماده نشده‌ایم. ما بنا به دلایل زیادی که وجود دارد از نظر ذهنی و جسمی برای این مسابقات آماده نیستیم.

وی ادامه داد: امروز در لحظات مهم، مخصوصاً در ست دوم و سوم خوب بازی نکردیم. در ست سوم و در امتیاز 17 بر 16 به حریف نزدیک شدیم، اما در نهایت باختیم. نتوانستیم مثل همیشه بازی کنیم و در نهایت با نتیجه 3 بر یک بازنده شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد غیبت امیر غفور در دیدار مقابل مصر گفت: غفور امروز آماده نبود تا این بازی را انجام دهد. من می‌خواستم (پوریا) یلی را در زمین ببینم. یلی بازیکن جوان و آینده‌داری است و امسال قهرمان جوانان جهان شد، بنابراین من می‌خواستم امروز او را در یک شرایط دشوار آزمایش کنم.

کولاکوویچ درمورد برنامه‌هایش برای مسابقات بعدی عنوان کرد: زمان زیادی برای ایجاد تغییرات وجود ندارد. ما آمادگی لازم برای این مسابقات طولانی را نداریم. امیدوارم بازیکنان بعد از این شکست ناراحت بوده و احساس بدی پیدا کنند تا انرژی خود را کمی در زمین تغییر دهند.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha