کد خبر: جام‌جهانی-والیبال-آرژانتین،-کانادا-و
۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۳

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، روز نهم رقابت‌های جام‌جهانی والیبال به میزبانی ژاپن با دیدار تیم‌های آرژانتین و روسیه آغاز شد. در این مسابقه شاگردان مندز موفق شدند با نتیجه 3 بر یک و با امتیازهای 25 - 23، 25 - 23، 21 - 25، 25 - 16 از سد تیم ملی روسیه عبور کنند. با این نتیجه چهارمین پیروزی آرژانتین و پنجمین شکست روسیه در این دوره از رقابت‌ها ثبت شد.

در دیگر بازی امروز تیم‌های ملی ایتالیا و کانادا مقابل هم قرار گرفتند که در این بازی جذاب و تماشایی کانادایی‌ها توانستند با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 - 19، 17 - 25، 25 - 15، 23 - 25، 16 - 18 ایتالیا را شکست دهند. به این ترتیب چهارمین پیروزی کانادا و پنجمین شکست ایتالیا هم رقم خورد.

دیگر بازی امروز را تیم‌های آمریکا و استرالیا برگزار کردند. آمریکایی‌ها برای پیروزی در این مسابقه کار سختی نداشتند و توانستند با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 - 14، 25 - 13، 25 - 16 حریف آسیایی خود را مغلوب کنند. با پیروزی غیر منتظره آرژانتین و کانادا مقابل روسیه و ایتالیا شرایط برای صعود ایران به رتبه پنجم جدول مهیا شد.

با غلبه شاگردان مندز بر تزارها در حال حاضر ایران در جایگاه هشتم است و اگر ملی‌پوشان ایران با هر نتیجه‌ای مقابل ژاپن میزبان پیروز شوند به رتبه پنجم می‌رسند و پشت سر تیم‌های برزیل، لهستان، آمریکا و ژاپن قرار می‌گیرند.

تیم ملی والیبال ایران در روز نهم رقابت‌های جام‌جهانی از ساعت 13:50 به مصاف ژاپن می‌رود.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha