کد خبر: ثبت-۳۸-هیئت-مذهبی-دانش-آموزی-در-مدارس-مس
۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۳
ثبت ۳۸ هیئت مذهبی دانش آموزی در مدارس مسجدسلیمان

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان، حجت‌الاسلام قندعلی با اشاره به اجرای طرح«هر مدرسه یک هیئت» تشکیل هیئت های دانش آموزی را گام مهمی در آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با معارف اسلامی دانست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: مدتهاست طرح«هر مدرسه یک هیئت» در حال پیگیری بوده و به فضل پروردگار، امسال مجال راه اندازی ۳۸ هیئت در ۳۸ مدرسه را پیدا کرده ایم که ان شاء الله در آینده نزدیک این روند تا پوشش همه مدارس این شهرستان ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه با بیان این جمله که: هیئت های مذهبی کارخانه انسان سازی هستند، افزود: هدف از برگزاری این طرح، آشنایی نوجوانان و جوانان با مکتب اهل بیت علیهم السلام است که منجر به مسئولیت پذیری جهت اداره هیئات مذهبی، شناسایی استعدادهای مختلف دینی و فرهنگی در مدارس، تقویت باورهای معنوی دانش آموزان، حمایت و اعطای نقش به دانش اموزان علاقه مند به فعالیتهای مذهبی در آنها خواهد شد.

حجت‌الاسلام قندعلی در پایان خاطرنشان کرد: به فضل الهی تمامی ساز و کارهای لازم جهت اجرا و عملیاتی نمودن این طرح در هیئت اندیشه ورز اتخاذ و در مرحله اجرا قرار داده شده است که به زودی و با حضور مسئولین مربوطه نسبت به افتتاح طرح مذکور اقدام و در همین اجلاس مسئول طرح نیز معرفی خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha