کد خبر: ثبت-بیش-از۵۴۷۰-ماموریت-در-مرکز-اورژانس
۳۱ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۲

به گزارش خبرنگار استانی  خبرگزاری سلامت در فارس، مسعود حاجی رجبی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان با اعلام این خبر افزود: علاوه بر آمار بالای اعزامها در این بازه زمانی، ازمجموع ماموریت های انجام گرفته، کارشناسان واحدارتباطات نیز پاسخگوی۲۵۶۲ تماس در زمینه بیماری کرونا بوده اند، که ازاین تعداد۵۷۱ مورد توسط آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی، به بیمارستانها اعزام ومابقی موارد به شکل مشاوره توسط کارشناسان اورژانس خدمت رسانی شدند.

وی درادامه با بیان این نکته که بخش عمده سوانح ترافیکی ثبت شده در این مرکز مربوط به راکبان موتور سوار می باشد، اظهار داشت:ازمجموع ماموریتهای ثبت شده،۶۴۴ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده، که در این میان موفق به خدمت رسانی به ۷۵۲مصدوم شده ایم.

حاجی رجبی یادآور شد: تیم اورژانس هوایی لارستان نیز دراین ایام، با ۱۷پرواز خود به ۱۷مصدوم خدمت رسانی کرده و با اعزام و انتقال به موقع، آنان را از خطر مرگ نجات دادند.

وی درپایان تصریح کرد: علاوه بر ارائه خدمات درمانی در حوزه پیش بیمارستانی، مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی لارستان موفق به برگزاری ۱۲دوره ی غیرحضوری آموزش تخصصی برای پرسنل با هدف ارتقا سطح آموزشی، گردیده است . تهیه ی کلیپهای آموزش همگانی، فراخوان همیار اورژانس واورژانس یار همچنین آغاز آموزش مربوطه برای متقاضیان ثبت نام شده و افراد واجد شرایط از دیگر اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست امسال بوده که هم راستا با تلاش مجموعه علوم پزشکی لارستان در کنترل بیماری کویید ۱۹ صورت گرفته است.

انتهای پیام

کدخبرنگار:41090

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha