کد خبر: تکمیل-بیمارستان-۵۳۱-تختخوابی-بندرعبا
۲۰ مرداد ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، فریدون همتی در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی و ستاره خلیج فارس بندرعباس، عنوان کرد: استانداری و تمام ارکان استان هرمزگان برای اجرای پروژه بیمارستان ۵۳۱ تختخوابی بندرعباس پای کار هستند و تکمیل این پروژه مستلزم حرکتی جهادی است. وی ادامه داد: تدارکی دیده شده است که پروژه با مشکل مالی روبرو نشود و پیمانکار هیچ‌گونه دغدغه ای در این حوزه نداشته باشد.

استاندار هرمزگان بیان داشت: برنامه ریزی و هماهنگی های لازم برای تامین و نصب تمام تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان در حال انجام است، تا در کمترین زمان ممکن این اقلام تامین شوند. همتی تصریح کرد: طرح های لازم برای آزادسازی زمین های اطراف بیمارستان نیز ارائه خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه بیمارستان ستاره خلیج فارس بندرعباس، اظهار داشت: برنامه ریزی شده بود که پروژه بیمارستان ستاره خلیج فارس در قالب یک درمانگاه با متراژ ۹ هزار متر مربع  احداث شود که با توجه به کمبود سرانه فضای بهداشتی و درمانی در استان هرمزگان تصمیم گرفتیم که به بیمارستان با متراژ ۲۷ هزار متر مربع در هفت طبقه تغییر کند.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: دسترسی اتاق عمل بیمارستان جدید ستاره خلیج فارس به اتاق عمل بیمارستان شهید محمدی بندرعباس با استفاده از یک راهرو از جمله ویژگی های طراحی این بیمارستان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha