کد خبر: تکریم-و-معارفه-مدیر-عامل-مرکز-آموزشی-در
۱۶ دی ۱۳۹۹، ۱۱:۴۵
تکریم و معارفه مدیر عامل مرکز آموزشی درمانی فیروزگر

به  گزارش گروه بهداشت و درمان خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی دانشگاه،  علوم پزشکی ایران،مراسم تکریم دکتر فرهاد زمانی؛ مدیر عامل پیشین و معارفه دکتر سعید صفری با حضور مسئولان دانشگاه علوم پزشکی ایران و جمعی از اعضای هیئت علمی بیمارستان برگزار شد.

دکتر جلیل کوهپایه زاده در این مراسم عنوان کرد: مرکز فیروزگر یکی از بزرگترین و با اهمیت ترین بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی ایران است که با تلاش های ارزشمند دکتر زمانی و تیم ایشان، شاهد کسب موفقیت ها و رتبه های برتر این مجموعه در حوزه پزشکی و سلامت هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران  ضمن تقدیر از زحمات دکتر زمانی؛ مدیر عامل پیشین بیان کرد: بیمارستان فیروزگر در سطح کشور مثال زدنی  و بسیاری از بخشهای آن توسعه یافته است.

وی افزود: اجرای پروژه مرکز هزار تخت خوابه در این مرکز حاصل زحمات مدیر عامل و سایر اساتید بیمارستان بوده که در دست پیگیری است.

دکتر کوهپایه زاده خاطر نشان کرد: نام بیمارستان فیروز گر در کنار بیمارستان‌های بزرگ کشور مطرح است و این افتخاری برای دانشگاه علوم پزشکی ایران محسوب می شود.

وی با بیان این نکته که ما همگی جزو اعضای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم، افزود: شهامت و تعصب کاری دکتر زمانی و تیم بیمارستان در طول چهارده سال خدمت قابل تقدیر است و ما هم قدردان زحمات ایشان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران  اظهار کرد: ما باید به نیروهای جوان و پویا هم اعتماد کنیم و سکان مدیریتی را به آنها بسپاریم.

دکتر کوهپایه زاده در خصوص مدیر عامل جدید بیمارستان تصریح کرد: دکتر صفری یکی از نیروی های توانمند، پویا، پرانرژی و با انگیزه است، لذا از همه اعضای هئیت علمی می خواهم که با همدلی و همکاری  ایشان را در مسیر پیشرفت و آینده درخشان بیمارستان یاری رسانند.

رئیس دانشگاه  علوم پزشکی ایران ضمن اعلام حمایت همه جانبه از بیمارستان فیروز گر، افزود: تمامی اساتید باید بیش از گذشته و با تمام قدرت در راستای تحقق اهداف تلاش کنند.

سپس دکتر صفری؛ مدیر عامل جدید بیمارستان ابراز کرد: دکتر زمانی استاد بنده است و من اگر امروز در این جایگاه قرار دارم با زحمات و کمک های ایشان موفق شدم.

وی افزود: دکتر زمانی دارای تجربیات ارزشمندی است، من از ایشان درس ها آموخته ام و ادامه مسیر با حمایت ایشان میسر می شود.

در ادامه دکتر توکلی؛ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز  بیان کرد: مرکز آموزشی درمانی فیروزگر یک بیمارستان رو به پیشرفت و دارای اعضای هئیت علمی توانمند است .

به گفته وی این تغییر مدیریتی به منظور اداره بهتر بیمارستان در نظر گرفته شده است.

در پایان از زحمات دکتر فرهاد زمانی تقدیر شد و ابلاغ دکتر سعید صفری به عنوان مدیر عامل جدید بیمارستان تقدیم شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha