کد خبر: تولید-و-توزیع-3-میلیون-ماسک-در-ایلام
۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، سعید شریفی افزود: در حال حاضر 33 واحد تولیدی صنعتی و کارگاهی دارای مجوز تولید ماسک در سطح ایلام مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 5 واحد دارای دستگاه اتومات هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر کمبود ماسک در ایلام نداریم افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون حدود 3 میلیون ماسک در سطح استان تولید و بین مردم توزیع شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام بیان کرد: در این مراکز روزانه 170 هزار ماسک تولید و در سطح استان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: تاکنون در 2 مرحله این مراکز جهت دریافت پارچه دولتی معرفی شده و در مجموع یک میلیون و 856 متر توسط بسیج اصناف بین صاحبان واحدهای تولید توزیع شده است.

شریفی ادامه داد: از این میزان در مرحله اول 580 هزار متر پارچه و در مرحله دوم 1 میلیون و 276 متر پارچه بین واحدهای تولیدی دارای مجوز توزیع شده است.

وی بیان داشت: قیمت مصوب ماسک هم اکنون 1300 تومان است و دریافت اضافه بر این قیمت غیر قانونی است.

به گفته‌ی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام هم اکنون 36 واحد تولید ماسک دارای مجوز و تاییدیه سازمان غذا و دارو در سطح شهر ایلام فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha