کد خبر: تولید-بیش-از-۱۰-میلیارد-مترمکعب-گاز-در-پ
۱۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸

به گزارش گروه اقتصاد سلامتی خبرگزاری سلامت به نقل از  شانا ، کامبیز صفتی در بازدید غلامرضا زمانی، مدیر منابع انسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور از این پالایشگاه گفت: پالایشگاه هشتم مجتمع پارس جنوبی با بهره‌مندی از نیروهای جوان و کارآمد توانسته است در حوزه ایمنی و تولید بهترین شاخص را  رقم بزند.

وی با اشاره به ثبت بهترین عملکرد در حوزه تولید و ایمنی در این مجموعه، ادامه داد: متخصصان و کارکنان این پالایشگاه با تولید ۱۰ میلیارد و ۶۶۰  میلیون مترمکعب گاز از ابتدای سال تاکنون  و ۷۷ هزار و ۷۶۰ نفرساعت کار بدون حادثه، توانستند گام بزرگی در سال جهش تولید بردارند.

رئیس بهره‌برداری پالایشگاه هشتم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: این پالایشگاه تعامل بسیار خوب و سازنده‌ای با مراکز فنی و حرفه‌ای شهرستان‌های همجوار دارد و اکنون در شرایط آمادگی کامل برای ارائه هرگونه همکاری را داراست.

صفی تأکید کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی در مسیر ارتباط مؤثر صنعت و مراکز دانشگاهی به‌ویژه با دانشگاه‌های فنی و حرفه‌ای گام‌های بزرگی برداشته و هدف از این مهم، تربیت نیروهای جوان و حرفه‌ای در منطقه است.

وی همچنین اظهار کرد: پالایشگاه هشتم مجتمع پارس جنوبی از ایرانی‌ترین پالایشگاه‌های پارس جنوبی است که با انجام عملیات تعمیرات اساسی طبق برنامه زمان‌بندی‌شده، آمادگی لازم را برای تولید و فرآورش گاز در فصل سرد سال در کشور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha