کد خبر: توضیحات-فدراسیون-ورزش‌های-رزمی-دربار
۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۰۵

به گزارش گروه ورزشی طبنا(خبرگزاری سلامت)، در پی انتشار گزارشی درباره اتفاقات انجمن موی تای با عنوان «محمدی: بانوان بدون حجاب با مربی تایلندی تمرین می‌‌کنند/ عظیمی چرا سکوت کرده!» فدراسیون ورزشهای رزمی جوابیه ای داده که متن آن به شرح زیر است:

1- در خصوص انتشار تصاویر مورد اشاره، این تصاویر به هیچ یک از کلاس ها و برنامه های فدراسیون ورزش های رزمی و انجمن موی تای مربوط نبوده است.

2- تمامی کلاس ها و برنامه های برگزار شده زیر نظر فدراسیون ورزش های رزمی و انجمن موی تای با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان، سفارت کشور تایلند و با نظارت مستقیم هیات های ورزش های رزمی استان های محل برگزاری با رعایت تمامی ضوابط شرعی و قانونی از جمله حفظ حجاب اسلامی صورت پذیرفته است.

3- پس از انتشار تصاویر مورد اشاره ارکان نظارتی و انضباطی فدراسیون ورزش های رزمی با دستور مستقیم سرپرست محترم فدراسیون در صدد بررسی موضوع و شناسایی خاطیان احتمالی بر آمده اند و در صورت احراز تخلف هر فرد یا گروهی بر اساس ضوابط انضباطی و قانونی با متخلفین برخورد خواهد شد.

4- با توجه به دستور پیگیری موضوع توسط سرپرست فدراسیون، اشاره آن خبرگزاری به سکوت سرپرست محترم فدراسیون نسبت به موضوع مذکور صحیح نبوده و با واقعیت منطبق نیست.

فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی ایران پس از انتخاب شهرام عظیمی به عنوان سرپرست، همواره یکی از مهمترین اولویت های کاری خود را پرداختن به مباحث فرهنگی به ویژه توجه به حوزه عفاف و حجاب دانسته است.

متاسفانه نگارنده و منتشر کننده مطلب فوق الذکر در آن خبرگزاری بدون بررسی موضوع و تنها با اکتفاء به اظهارات عضو سابق انجمن موی تای تهران اقدام به انتشار مطالب خلاف واقع کرده که بدور از اخلاق حرفه ای است.

متاسفانه در ماه های اخیر و پس از تغییرات بوجود آمده در انجمن موی تای که بنا به خواسته خیل عظیمی از جامعه موی تای کشور توسط فدراسیون ورزش های رزمی صورت گرفته است، سرویس ورزشی آن خبرگزاری با انتشار مطالب تخریبی و خلاف واقع و شائبه برانگیز در صدد تضعیف فدراسیون ورزش های رزمی و انجمن موی تای برآمده که با توجه به انتصاب نیروهای ارزشی در انجمن فوق، این اقدام از سوی یک رسانه ارزشی جای تامل والبته تعجب دارد.

در پایان برای جنابعالی و تمامی فعالان خدوم و صادق خبرگزای فارس، سلامتی و حرکت در مسیر حق و انصاف را از درگاه خداوند منان مسئلت می نمائیم.(فارس)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha