کد خبر: توصیه-های-پلیس-برای-خودداری-ازبرگزاری
۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۳۷

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه خبری پلیس، در این اطلاعیه می خوانید؛

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از همراهی مردم فهیم و شریف ایران اسلامی به دلیل رعایت توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می دارد: امیدواریم مردم عزیز جدی‌تر به توصیه ها عمل کنند و به آن ها پایبند باشند چراکه اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعا شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس در کشور خواهیم بود؛ در حال حاضر با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و اعمال محدودیت ترددها، شاهد آرامش نسبی و کاهش آمار مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم.

علی ایحال! شب یلدا را پیش رو داریم و به رسم سنت دیرینه، هرساله مردم این شب را با شب نشینی و مهمانی خانوادگی جشن می گیرند، از مردم قدرشناس ایران اسلامی می خواهیم که با توجه به شرایط فعلی و بنا به توصیه و تاکید پزشکان و متولیان امر بهداشت و درمان از هرگونه اقدام نسبت به برگزاری دورهمی و شب نشینی در شب یلدا همانند آیین نوروز و دیگر مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی خودداری کنند. بایستی در این شرایط حساس با عمل به توصیه های بهداشتی و با تداوم همکاری ها، زحمات طاقت فرسا و نفس گیر پزشکان، پرستاران و کادر درمان که اکنون به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مقابله با این ویروس منحوس هستند را کم کنیم.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در راستای حفظ جان و سلامتی مردم عزیز ایران اسلامی پای کار خواهد بود و بر اساس تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت ها به مناسبت شب یلدا، با هرگونه تردد متخلفان محدودیت های کرونایی برخورد و اعمال قانون خواهد کرد. امید است که با همراهی مردم و اعمال محدودیت های تردد شاهد شکست قطعی این ویروس منحوس در کشور باشیم. ان شاء الله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha