کد خبر: توصیه-مقام-سابق-قطری-به-کشورهای-منطقه
۱۹ آبان ۱۳۹۹، ۹:۲۹
توصیه مقام سابق قطری به کشورهای منطقه

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری سلامت به نقل از العالم؛ روسیا الیوم نوشت: بن جاسم یکشنبه شب با اشاره به پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه عرب خواست تا در سیاست های خود که اغلب مسائلی که منافع کشورها و ملت های عربی را تأمین نمی کند، تجدید نظر کنند.

این مقام پیشین قطری افزود: معمولاً دولت ها و ملت های عرب در هر انتخابات آمریکا خود را با پیش بینی و تجزیه و تحلیل آنچه از نتایج آن حاصل خواهد شد، مشغول و سرگرم می کنند.

حمد بن جاسم اضافه کرد، صرف نظر از اینکه چه کسی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز می شود، عبرت ها و درس‌هایی وجود دارد که ما باید بر اساس منافع خود بیاموزیم.

وی گفت: قدرت کشورهای ما از کار آگاهانه‌ای که برای تحقق توسعه ملی و حاکمیت قانون انجام می دهیم نشأت می گیرد تا اطمینان حاصل کنیم که مردم گرد رهبر جمع می شوند.

نخست وزیر پیشین قطر اضافه کرد: ما قدرت خود را از یک جمهوری‌خواه یا دموکرات در کاخ سفید نمی گیریم؛ اما قرار است آن را از مردم خود بگیریم. از این روی، ما باید در تمام سیاست‌هایی که اغلب به خاطر اهداف و برنامه‌هایی که منافع ما را تأمین نمی کند، تجدید نظر کنیم و یکی از برجسته ترین نمونه ها محاصره تحمیل شده بر کشور من است که بی اساس و ناحق انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha