کد خبر: توسعه-همکاری-شرکت-نساجی-هلال-با-انجمن-و
۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۲۱:۴۴
توسعه همکاری شرکت نساجی هلال با انجمن ورزش در طبیعت فدراسیون ورزشهای همگانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی شرکت صنایع نساجی هلال ایران، «حمید نعمتیان» سرپرست انجمن ورزش در طبیعت  فدراسیون ورزش های همگانی با حضور در شرکت نساجی هلال ایران و بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه، شرکت نساجی را یکی از بزرگترین و معتبرترین مجموعه‌های کشور در زمینه تولید و تامین اقلام امدادی و تجهیزات کوه روی و طبیعت گردی دانست که توانسته است اعتبار و سرمایه اجتماعی مناسبی در جامعه ایجاد کند.

نعمتیان ابراز امیدواری کرد با تعاملات شکل گرفته بین این شرکت و انجمن ورزش در طبیعت  شاهد گسترش همکاری‌ها در زمینه تامین اقلام و ابزارهای ورزش در طبیعت  و همچنین فراهم شدن بسترهای لازم جهت توسعه همکاری ها بین این انجمن و جمعیت هلال احمر در زمینه مباحث امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه باشیم.

در این دیدار «دکتر مقداد محمودی» با اشاره به جایگاه موثر شرکت نساجی هلال، رویکرد این مجموعه را  گسترش همکاری با سازمان‌ها، نهادها، انجمن‌ها و بخش خصوصی دانست که در این راستا شرکت آمادگی هرگونه همکاری و تعامل لازم را دارد.

عضو هیات مدیره شرکت نساجی هلال، ظرفیت‌های کشور در حوزه جغرافیایی و اقلیم متنوع را فرصت مناسبی برای  طبیعت‌گردی دانست که نقش موثری در افزایش شادابی و نشاط جامعه دارد و از این رو جایگاه و رسالت فدراسیون ورزش های همگانی و خصوصاً انجمن ورزش در طبیعت را مهم دانست که تقویت آنها می تواند به تقویت سلامتی و رونق طبیعتگردی کمک شایانی نماید که در این نشست مقرر گردید بسترهای لازم جهت این تعاملات فراهم شود.

در پایان این نشست طرفین در خصوص گسترش همکاری‌ها و نحوه تامین اقلام از سوی شرکت توافقات اولیه را انجام و مقرر گردید بررسی های لازم توسط مسئولین سازمان ورزش رقابتی و تفریحی و فدراسیون ورزشهای همگانی انجام و در جلسه آینده توافقات نهایی صورت گیرد.

لازم به ذکر است انجمن ورزش در طبیعت سازمان ورزشهای رقابتی و تفریحی یکی از انجمنهای فعال فدراسیون ورزش های همگانی است که ورزش‌ در عرصه های طبیعی نظیر کوه، کویر،  برف، جنگل، مراتع شهری، مسابقات عبور از موانع در طبیعت، پاکورزی plogging, محیط زیست  زیرمجموعه این انجمن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha