کد خبر: توسعه-مناطق-محروم-یزد-در-گرو-تامین-زیرس
۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۶
توسعه مناطق محروم یزد در گرو تامین زیرساخت ها

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، طالبی در نشست معین اقتصادی طرح توسعه بهاباد که با حضور سرمایه گذاران و طرفین اجرای طرح های توسعه ای این منطقه و به منظور بررسی اقدامات انجام شده و همفکری برای توسعه هر چه بهتر آن، در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به قرار داشتن بهاباد در لیست ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور، عنوان کرد: استان توجه ویژه ای به مناطق کمتر توسعه یافته دارد و اقدامات خوبی در این زمینه سامان یافته است.

وی با اشاره به نبود برخی زیرساخت ها در مناطق محروم گفت: برخی تقاضاهای سرمایه گذاری در این مناطق به دلیل نبود این زیرساخت ها معطل مانده و به همین منظور تمرکز  خود را برای تامین زیرساخت‌های این مناطق گذاشته ایم.

بالاترین مقام اجرایی استان با بیان اینکه فعال‌ترین ستاد تسهیل در استان را برای جذب سرمایه گذاری و رفع موانع سرمایه گذاری داریم افزود: توجه به رونق و ایجاد زیرساخت‌های سرمایه گذاری در مناطق محروم از جمله مهمترین اقدامات این کارگروه طی سال گذشته بوده است.

طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به امکان رفع برخی مشکلات حوزه های مختلف شهرستان های محروم در قالب مسئولیت های اجتماعی سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی این مناطق گفت: باید برنامه ای منسجم و اولویت بندی شده در زمینه مسئولیت اجتماعی سرمایه گذاران در مناطق محروم استان تدوین شود.

استاندار در انتها عنوان کرد: با تدابیر اندیشیده شده، اقدامات صورت گرفته و ورود سرمایه گذاران و بنیادهای عام المنفعه به حوزه اشتغال، امیدواریم در آینده ای نزدیک مشکل اشتغال شهرستان بهاباد به صورت کامل مرتفع شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha