کد خبر: توسعه-آموزش-های-جوانان-از-طریق-فضای-مجا
۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۶:۲۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان؛رئیس سازمان جوانان در سفر خود به همراه قائم مقام و معاون دانشجویی و جوانان سازمان به گلستان در جمع دبیران منتخب، اعضای فعال و کارشناسان امور جوانان شعب سراسر استان حضور یافت و پس از استماع سوالات و دغدغه های حاضران با سعه صدر به آنها پاسخ گفت.

 دکتر گل فشان در این جلسه اظهار کرد: همه ما باید به دنبال شکوفا ساختن حوزه جوانان باشیم و این مهم با تلاش همگی و در سطح تمام کانون ها حتی در دور ترین نقاط کشور میسر می گردد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: درگاه ورودی به جمعیت هلال احمر حوزه جوانان است و باید در حوزه خانه های هلال هم به این موضوع توجه ویژه صورت پذیرد.

 وی با اشاره به راه اندازی سامانه مهتاب(مرکز هدایت و توسعه ایده های برتر)، گفت: از طریق این سامانه به دنبال استعدادیابی و ساماندهی  هستیم و مشاورانی را قرار دادیم که پس از ثبت استعدادها توسط اعضا در این سامانه، با مشاوره صحیح آنها را در مسیر اصلی خود قرار دهند و یقینا سازمان از آنها حمایت خواهد کرد.

 دکتر گل فشان خاطر نشان کرد: فعالیتهای جوانان مانند اقیانوس وسیعی است که با کیفی کردن این فعالیتها باید به آنها عمق بخشید.

 وی اذعان داشت : در ایام کرونا خدمات ایثارگرانه بسیاری از اعضای جوانان مشاهده شد و اعضایی را داشتیم که از تمام توان و ظرفیت خود برای کمک به مردم بهره می بردند و این همان سیره امیرالمومنین علی (ع) است.

 رئیس سازمان جوانان تصریح کرد: برآن هستیم از طریق فضای مجازی و طراحی اپلیکیشن پیشرفته ، آموزش های مختلف به اعضا را در بستر فضای مجازی گسترش دهیم که قسمتی از آن هم انجام شده است و در این راه از ایده ها و خلاقیت اعضای جوانان استقبال می کنیم.

 جوانان هلال احمر شعار داوطلبی را در گلستان به تصویر کشیدند

  در ادامه جلسه سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت: استان گلستان ظرفیت های بسیار خوبی در تمامی حوزه ها به ویژه در حوزه جوانان دارد.

 فرهاد میقانی اظهار کرد: در موارد مختلف اعضای جوانان گلستان ثابت کردند که می توانند در تمامی صحنه ها نقشی متفاوت داشته باشند و در فعالیتهای امدادی و عام المنفعه همواره موثر باشند. سیل گلستان، ایام بحران کرونا و طرح نذر آب که در آستانه اجرای سومین دوره آن  هستیم؛ بستر هایی هستند که اعضای جوانان شعار سازمان داوطلبان تحت عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان را به خوبی عملیاتی کردند و در تمام امور مربوط به این حوزه؛ فعالیتهای موثری را از خود برجای گذاشتند‌.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha