کد خبر: توزیع-5500-بسته-حمایتی-معیشتی-میان-افراد-ک
۱۲ بهمن ۱۳۹۹، ۱۰:۴۲

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان؛ دکترعلی خدادادی با اعلام خبر توزیع 5500 بسته حمایتی در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بین افراد کم برخوردار این استان، ارزش ریالی هر بسته را 3 میلیون ریال و شامل برنج، روغن، حبوبات، رب گوجه، ماکارونی، کنسرو، قندوشکر، چای و مواد شوینده و ضدعفونی عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین افزود: این طرح با همت و تلاش داوطلبان جمعیت هلال احمر و با مشارکت خیرین به اجرا درآمد و بسته های حمایتی در بین خانواده‌های نیازمند سراسر استان توزیع شد.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر در تهیه داروهای خاص سابقه دیرینه دارد بیان کرد: متولی تامین دارو حوزه بهداشت و درمان است اما جمعیت هلال احمر یک بخش از این کار را انجام می‌دهد و معمولا داروهای تک نسخه‌ای و کمیاب را از شرکت‌های مختلف تهیه کرده و در اختیار بیماران قرار می‌دهد.

خدادادی ادامه داد: مشکل کمبود برخی از اقلام دارویی در کشور و خوزستان ناشی از تحریم‌های ظالمانه است ولی با تولید دارو در داخل کشور مقداری از کمبود برخی از داروها جبران می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان افزود: برخی از این بیماران نیاز به حمایت درمانی دارند و در این راستا جمعیت هلال احمر تامین هزینه دارو را از طریق خیران و کمک های مالی جمعیت انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در سه ماه گذشته بیش از یک میلیارد و ۵۰ میلیون ریال برای تامین دارو به بیماران نیازمند در خوزستان کمک شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha