کد خبر: توزیع-2500-بسته-معیشتی-میان-متاثران-از-خشک
۱۱ تیر ۱۳۹۹، ۹:۴۳

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی با اشاره به شرایط اقلیمی استان بیان کرد: هلال احمر جمعیتی خدمتگزار بوده که تسکین آلام بشری فلسفه وجودی این جمعیت است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر همواره در بحران ها حضوری موثر داشته، افزود: در شرایط کنونی، خدمت به اهالی مناطقی که از خشکسالی رنج میبرند از جمله اقداماتی بوده که توسط این جمعیت رقم می خورد.

رضایی با اشاره به شیوع کرونا و تاثیر آن بر اقشار کم برخوردار بیان کرد: فعالیت ویروس کرونا در کشور و استان علاوه بر به خطر انداختن سلامت جامعه، معیشت بسیاری از خانواده را در شرایط سختی قرار داده است‌.

وی درباره شرایط سخت معیشت نیازمندان در مناطق محروم استان خراسان جنوبی، گفت: به دنبال خشکسالی های چندین ساله، جمعیت هلال احمر همزمان با دهه کرامت با استفاده از منابع داخلی درصدد است تا بخشی از آسیب های معیشتی مردم نیازمند را جبران کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی توزیع بسته های غذایی میان نیازمندان را از جمله اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این راستا 2 هزار و 500 بسته معیشتی برای آسیب دیدگان از خشکسالی تهیه شده است.

وی با بیان اینکه این کمک ها 10 قلم جنس از جمله برنج، روغن، کنسروجات، حبوبات، شکر، قند، چای و غیره را شامل می شود، اظهار کرد: ارزش ریالی این اقلام حدود 7 میلیارد و 500 میلیون ریال است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha