کد خبر: توزیع-۸۰-تن-روغن-خوراکی-در-لرستان
۲۹ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۱۰

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، بختیار رازانی در جمع خبرنگاران گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۸۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است.

وی افزود: از این میزان ۳۰ تن سهم شهرستان خرم آباد بوده است که در ۵۰ نقطه شهر توزیع شده است، همچنین در این بازه زمانی ۲۰ تن در شهرستان دورود ۱۰تن کوهدشت ۱۰ تن چگنی و ۱۰ تن نیز در معمولان توزیع شده است.

سرپرست سازمان صمت استان لرستان خاطر نشان کرد: در زمان توزیع هرگونه کالای اساسی از جمله روغن خوراکی یک نماینده از بازرسین این سازمان، اتاق اصناف، سپاه و بسیج مردمی حضور داشته و بر نحوه توزیع، نظارت دارند.

رازانی ادامه داد: این که گفته می شود در زمان جنگ اقتصادی میزان خرید کاهای اساسی باید به میزان نیاز باشد شعار نیست بلکه حقیقتی است که باید توسط خود مردم و رسانه ها فرهنگ سازی گردد ، متاسفانه التهابات اخیر و جو روانی باعث شده به محض تخلیه هرنوع کالای اساسی اقدام به خرید بیش از نیاز و احتکار خانگی می شود .

وی گفت: به خاطر داریم در گذشته نه چندان دور در خصوص شیر یارانه ای هم شاهد همچنین مواردی بودیم جالب اینکه امروز با همان میزان تولید هیچ گونه مشکلی در شیر یارانه ای وجود ندارد.

رازانی در پایان بیان کرد: با توجه به محدویتی که در تعداد نفرات بازرس که در سازمان صمت استان و اتاق اصناف وجود دارد از همه هم استانی های عزیز تقاضا داریم هرگونه تخلف خصوصا اخفا و احتکار کالاهای اساسی را با شماره تلفن ۱۲۴ در میان بگذارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha