کد خبر: توزیع-هزار-و-۵۲۰-تن-میوه-شب-عید-در-آذربا
۲۵ اسفند ۱۳۹۹، ۱۰:۰۷

به گزارش  گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، محمدمهدی شهریاری افزود: از این میزان، هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و ۳۲۰ تن سیب میوه شب عید از امروز در تمامی شهرستان های استان توزیع می شود.

وی ادامه داد: ۱۲۰ نقطه برای توزیع میوه شب عید در استان تعیین شده که ۱۰۱ واحد صنفی، ۲ مرکز توزیع تعاونی روستایی در داخل ارومیه و ۱۷ مرکز تعاونی روستایی مستقر در بخش های تابع جهت عرضه میوه تعیین شده است.

وی اظهار داشت: ۶۰ نقطه دیگر نیز در شهرستان‌های استان نسبت به ظرفیت جمعیت توزیع می شود.

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: در قالب این طرح، هرکیلو پرتقال به قیمت ۱۲ هزار و ۴۰۰ تومان و هرکیلو سیب به قیمت ۱۱ هزار تومان عرضه خواهد شد.

وی گفت: تنظیم بازار ، مرغ یخ زده، گوشت یخ زده وارداتی، شکر، روغن، قند به قیمت مصوب و مرغ گرم نیز به قیمت مصوب در این استان توزیع می شود. شهریاری افزود: توزیع روغن جامد و مایع نیز از امروز در استان افزایش یافته است. وی با اشاره به اینکه در این مدت علاوه بر کار کرد عادی طرح تشدید بازرسی تا پایان ماه رمضان ادامه دارد، گفت: اکیپ های مشترک، بازرسی اتاق و اتحادیه با همکاری بسیج و سپاه شهدای آذربایجان غربی تا پایان طرح بازرسی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نحوه توزیع از مرکز تا سطح عرضه در بازرا توسط بازرسان سازمان مورد رصد قرار خواهد گرفت و در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی به خصوص عرضه خارج از شبکه و گرانفروشی با متخلفین مطابق قانون نظام صنفی به شدت برخورد خواهد شد.

شهریاری گفت: مردم عزیز استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی عاملان توزیع را با سامانه ۱۲۴ ستاد خبری سازمان و یا مراجعه حضوری با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی و بررسی قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha