کد خبر: توزیع-روزانه-۱۰-تن-مرغ-منجمد-با-قیمت-مصو
۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۱۹

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از  شاتا، سعید شریفی افزود: با مجوز ستاد تنظیم بازار، توزیع مرغ منجمد در شهرستان های استان با قیمت هرکیلوگرم ۱۵۰ هزار ریال برای مصرف‌کننده اخذ شده که توزیع آن در فروشگاه‌های دارای شناسنامه در حال انجام است.

وی ادامه داد: به منظور تعادل قیمت گوشت سفید، روزانه بیش از ۱۰ تن مرغ منجمد از طریق شبکه منتخب و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به بازار تزریق می‌شود.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام با بیان اینکه روند عرضه مرغ منجمد تا زمان به تعادل رسیدن و تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار ادامه دارد، یادآور شد: هیچ محدودیتی در عرضه مرغ منجمد در استان وجود ندارد.

معاون اموربازرگانی سازمان صمت ایلام اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۵۲۰ تن مرغ منجمد در سطح استان توزیع شده است.

شریفی در خصوص کنترل بازار در این ایام کرونایی تاکید کرد: بازرسان و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستان ها در این ایام بر فعالیت بازار و واحدهای صنفی نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش می کنند.

وی اضافه کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هر گونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha