کد خبر: توزیع-خارج-از-شبکه-لاستیک-خودرو-در-اردب
۶ دی ۱۳۹۹، ۱۳:۳۷

به گزارش گروه استان های خبرگزاری سلامت به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "هوشنگ حسيني" اظهار داشت: در تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و حمايت از توليدات داخلي با محوريت توسعه نظم و امنيت اقتصادي، ماموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل در بررسی های تخصصی از احتکار لاستیک خودرو در 4 نمایندگی فروش اطمینان حاصل کردند.

وی افزود: پس از هماهنگی قضائی و با همراهی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، ماموران پلیس امنیت اقتصادی به آدرس انبار این نمایندگی ها اعزام که در بازرسی های به عمل آمده یک هزار و 10 حلقه انواع لاستیک خودروهای سبک که به صورت غیرقانونی دپو و احتکار شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل تصریح کرد: ارزش لاستیک های کشف شده 6 میلیارد و 645 میلیون و 800 هزار ریال است.

سردار حسینی با بیان اینکه مسئولان نمایندگی فروش لاستیک با تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شدند، گفت: با انجام بررسی های بیشتر مشخص شد، این نمایندگی ها یک هزار و 906 حلقه لاستیک به ارزش 12 میلیارد و 541 میلیون و 480 هزار ریال را نیز به صورت توزیع خارج از شبکه به فروش رسانده اند.

فرمانده انتظامی استان اردبیل در خاتمه با تاکید بر ضرورت برخورد قانونی و قاطع با پدیده شوم احتکار و قاچاق خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در حوزه قاچاق و احتکار موضوع را از طریق تماس تلفنی با 110 به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha